۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

رییس شورای هیئات مذهبی مازندران:

۲۰۰ هیئت مذهبی مازندران روانه مشهد مقدس می شوند

۲۰۰ هیئت مذهبی مازندران روانه مشهد مقدس می شوند

ساری- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران با بیان اینکه ۲۰۰ هیئت مذهبی روزهای پایانی ماه صفر برای عزاداری به مشهد مقدس اعزام می شوند، گفت: این هیئت برای تامین ارزاق مشکلی ندارند.

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار این که هیأت‌های اعزامی به مشهد مقدس در دهه آخر صفر برای تهیه ارزاق (گوشت، نان و…) مشکلی نخواهند داشت، از تلاش و زحمات مسؤولان هیأت‌ها، شورای هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی سراسر استان و کشور به خاطر برنامه‌های متنوع، متفاوت و با توجه به نیازمندی‌های جوانان به ویژه برپایی موکب و غرفه‌های فرهنگی و مذهبی قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: باتوجه به اعزام نزدیک به ۲۰۰ هیأت مذهبی به مشهد مقدس، رایزنی و هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی هیأت‌ها امسال مشکلی در تهیه مواد غذایی، گوشت و نان نخواهند بود.

رئبس شورای هیئات مذهبی استان با اشاره به دو برنامه محوری در مشهد که در روز ۱۳ شهریور برگزار می‌شود، اجتماع هیأت‌های شهرستان نکا و دیگر شهرستان‌ها در مسجد محراب خان و سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

باقری گفت: همچنین در شب سیزدهم ساعت ۱۹ در صحن قدس حرم رضوی اجتماع هیئات مذهبی، مداحان و مبلغان با همکاری کانون خدمت رضوی استان و آستان قدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6211239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha