۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱

مدیرکل هواشناسی خوزستان مطرح کرد؛

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی صبحگاه و شامگاه یکشنبه و دوشنبه، در مناطق جنوب شرقی و تا حدودی مرکزی استان افزایش رطوبت و شرجی مورد انتظار است.

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز یکشنبه تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت. همچنین طی امروز سرعت وزش بادها در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود؛ لذا احتمال خیزش گردوخاک‌های موقتی و محلی در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: صبحگاه و شامگاه یکشنبه و دوشنبه، در مناطق جنوب شرقی و تا حدودی مرکزی استان افزایش رطوبت و شرجی مورد انتظار است. شمال خلیج فارس نیز تا روز شنبه مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با دمای ۴۷.۲ و ایذه ۲۰.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۵.۷ و کمینه دمای ۲۹.۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 6211314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اهواز IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      0 0
      پیش بینی برا گرما و شرجی خیلی دقیق هست ولی بارون و سرما .....
    • جلال ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      1 0
      باسلام ، بنده اهل آبادان هستم متاسفانه نویسنده این مطلب اطلاعی از شهر ها و استانهای جنوبی ندارد و بدون شناخت از شرجی این مطالب را نوشته من دوران جوانی خود را در بوشهر سپری کرده ام و در تابستان به کیش سفر کرده ام در استانهای بوشهر و بندرعباس خارج از ماشین باشی انگار زیر دوش آب رفته ای
    • حسین ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      0 1
      هر چه از دوست رسد نیکوست 🫶🏻🌴