۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه عراق برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه عراق برگزار می‌شود

نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم موسوم به جایزه عراق با همکاری سازمان‌های وقف شیعه و سنی نوامبر ۲۰۲۴ (اواسط آبان ماه) در بغداد، پایتخت عراق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دوره جایزه بین‌المللی عراق ویژه حفظ و قرائت قرآن کریم قرار است نوامبر ۲۰۲۴ برابر با آبان‌ماه ۱۴۰۳ در بغداد، پایتخت این کشور برگزار شود.

جلسه کمیته فنی اوقاف شیعه و سنی برای برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم عراق دیروز سه‌شنبه به ریاست صادق الحصونه در ساختمان شورای وزیران در بغداد، پایتخت عراق، با حضور اعضای کمیته عالی و کمیته‌های مقدماتی و مالی برای بررسی راه‌های آماده‌سازی شرایط برگزاری این مسابقات در نوامبر آینده برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه عراق برگزار می‌شود

این نشست با حضور هشام عبدالنبی، مدیرکل اداره احیای شعائر حسینی در اداره اوقاف شیعیان عراق و رافع العامری، رئیس مرکز ملی علوم قرآنی و عضو کمیته عالی سازماندهی این مسابقه برگزار شد.

همچنین نورالدین محمد از دیوان وقف سنی و مدیر اداره جشن‌های دینی و شیخ قتیبه عماش، مدیر مرکز قرآن کریم عراق و اعضای کمیته‌های آماده‌سازی و مالی وقف شیعه و سنی در این نشست حضور داشتند.

قرار بود اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآن جایزه عراق ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی به همت مرکز قرآن کریم عراق وابسته به اداره اوقاف اهل سنت و مرکز ملی علوم قرآنی وابسته به اداره اوقاف شیعیان در عراق برگزار شود.

کد خبر 6211456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha