۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:

پیش فروش بلیط برای مسافران مشهد مقدس در خراسان جنوبی شروع شد

پیش فروش بلیط برای مسافران مشهد مقدس در خراسان جنوبی شروع شد

بیرجند-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از ۸ شهریور ماه در استان برای مسافرین مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است پیش فروش بلیت اینترنتی برای زائرین متقاضی سفر به مشهد مقدس از ۸ شهریور ماه آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در این ایام در مسیر زیارتی مشهد مقدس با افزایش تقاضای سفر مواجه هستیم که ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان برای استفاده اقشار مختلف جامعه آماده خدمت‌رسانی هستند.

جلال زاده با اشاره به اینکه طرح جابجایی زائرین مشهد مقدس از ۱۰ شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریور ماه اجرا می‌شود تصریح کرد: امسال نیز مشابه هر ساله ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان آمادگی کامل برای اعزام زائران به خراسان رضوی را دارد که در این راستا کلیه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی آماده خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین حرم رضوی استفاده خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: مسافرین محترم می‌توانند برای دریافت بلیت اینترنتی با ناوگان اتوبوسی به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir مراجعه کنند.

جلال زاده ادامه داد: همچنین به سامانه لیست انتظار مسافرین بر روی وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به منظور تسهیل در رزرو و اخذ بلیت از شرکت‌های حمل و نقل مسافری اتوبوسی استان در ایام دارای ازدحام مسافر اشاره کرد.

کد خبر 6211669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha