۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸

سرگرد شریف کاظمی خبر داد؛

سارقان مسلح در تور اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو

سارقان مسلح در تور اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو

فرمانده تیپ ویژه نوپو از دستگیری سارقان مسلح در محله وحیدیه در یک عملیات برق آسا و هماهنگ شده توسط تیم های عملیاتی نوپو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد مهدی شریف کاظمی فرمانده تیپ ویژه نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: تیم‌های عمیاتی و اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو با یک کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی با اشراف از محل مخفیگاه سارقان مسلح در محله "وحیدیه" تهران توانستند در یک عملیات حساب شده و برق آسا متهمان را دستگیر کنند.

وی در ادامه افزود: برابر دستور مقام قضائی و سلسله مراتب فرماندهی با یک عملیات هماهنگ شده توسط تیم‌های عملیاتی نوپو، در هنگام ورود با اخطار مکرر به جهت تسلیم شدن سارقین مسلح اقدام، که متأسفانه متهمان تسلیم نشده و از ورود مأموران نوپو با بستن درب‌های ورودی ممانعت کردند، در ادامه مأموران با یک عملیات غافلگیرانه وارد ساختمان و مخفیگاه متهمان شده، که پس از گسترش نیروهای هجوم در ساختمان مذکور و در حین فرار متهمان بلافاصله توسط عوامل نوپو دستگیر و بازداشت شدند.

فرمانده تیپ ویژه نوپو در پایان با بیان اینکه بعد از پاکسازی و تفتیش محل یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب ۱۵ تیری و همچنین ۱۵ تیر جنگی ۹ م. م، ۲ قبضه سلاح سرد (شمشیر) و تعداد ۷ بطری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۹ متهم به همراه کشفیات بعد از تشکیل پرونده تحویل اداره آگاهی و مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6211855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha