۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران؛

رویداد میکروارگانیسم‌ها برگزار می‌شود

رویداد میکروارگانیسم‌ها برگزار می‌شود

رویداد میکروارگانیسم‌ها ۲۷ شهریورماه به مناسبت روز جهانی میکروارگانیسم‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این مرکز با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، رویداد میکروارگانیسم‌ها را با محوریت «کنش یارهای طبیعی برای فردای سبز و پایدار» در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ به صورت صورت برخط و رایگان برگزار می‌کند. دانشجویان ، محققان، سیاست گذاران و متخصصان صنایع در علوم میکروبی و زیست فناوری میکروبی مخاطبین اصلی این رویداد هستند.

این رویداد با هدف‌های افزایش آگاهی در مورد نقش حیاتی میکروارگانیسم‌ها در جنبه های مختلف زندگی، تقویت همکاری بین محققان، مربیان، و نمایندگان صنایع و ایجاد بستری مناسب برای تبادل دانش و ایجاد مشارکت، نمایش آخرین پیشرفت ها در میکروبیولوژی و زیست فناوری، الهام بخشیدن و جذب نسل بعدی شاغلین در حوزه میکروبیولوژی، کارشناسان زیست فناوری و دانشمندان جوان، توسعه راهکارهای جدید مبتنی بر میکروارگانیسم ها برای حل معضلات جهانی برگزار می‌شود.

این رویداد به صورت برخط و رایگان برگزار می شود و به کلیه شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به این لینک مراجعه کرده و یا با شماره همراه ۰۹۹۰۹۶۶۲۶۴۶ تماس بگیرند.

کد خبر 6211901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha