۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳

معرفی تام لند موسسه کنکوری و نهایی

معرفی تام لند موسسه کنکوری و نهایی

در این بخش قصد داریم یکی از بهترین موسسات کنکور و امتحانات نهایی کشور به نام تام لند را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دانش آموزان برای اینکه بتوانند در ماراتن کنکور موفق شوند نیاز است که از چندین سال قبل برای آن برنامه ریزی کنند. بچه‌های نخبه از سال هفتم و دیگر بچه‌ها از سال دهم روی کنکور خود متمرکز می‌شوند تا نتیجه عالی کسب کنند.

در این بخش قصد داریم یکی از بهترین مؤسسات کنکور و امتحانات نهایی کشور به نام تام لند را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. تام لند جزو اولین موسسات آموزشی است که خدمات خود را بر پایه اعتماد به دانش آموزان برنامه ریزی کرده است.

موسسه تاملند چیست؟

چندین سال قبل برای موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی نیاز بود که آنها در کلاس‌های مختلف شرکت کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند، موسسین تاملند بهترین‌ها را در کنار هم جمع کردند تا بچه‌ها از یک موسسه استفاده کنند. در سال ۱۳۹۸ اساتید برجسته تاملند در کنار یکدیگر موفق شدند که برترین رتبه‌های کنکور سال ۱۳۹۹ را تربیت کنند. تاملند هر ساله لیست اساتید خود را به روز می‌کند تا بهترین‌ها را در کنار خود نگه دارد. اساتید تام لند نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که مطابق تغییرات منابع درسی، اطلاعات و همچنین منابع تدریس خود را به روز کنند تا دانش آموزان بهترین نتیجه را بگیرند.

دوره‌های تاملند ۱۴۰۴ چیست؟

بچه‌های سال یازدهم و سال دوازدهم بیشتر از هر زمان دیگری سایه کنکور را احساس می‌کنند و می‌دانند که فرصت زیادی ندارند. آنها باید همزمان با امتحانات نهایی برای کنکور نیز مطالعه کنند. در ادامه مهمترین دوره‌های تام لند برای سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی بررسی خواهیم کرد.

دوره‌های رشته ریاضی و فیزیک تام لند ۱۴۰۴

بچه‌های رشته ریاضی و فیزیک اصولاً رتبه‌های برتر می‌باشند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که در دانشگاه شریف و یا دیگر دانشگاه‌های تراز اول پذیرفته شوند. رقابت در این رشته بسیار زیاد است و موسسه تام لند نیز از اساتید برجسته و به نام استفاده خواهد کرد.

دوره سالانه ریاضی و فیزیک ۱۴۰۴

دوره سالانه ریاضی و فیزیک تام لند تمامی دروس مهم را بررسی می‌کند و تمرکز خود را روی تست زنی دانش آموزان قرار خواهد داد. نکته بسیار مهمی که در دوره سالانه ریاضی و فیزیک ۱۴۰۴ باید بررسی کنید و مد نظر قرار دهید، تست محور بودن جلسات است. در اغلب جلسات اساتید به دنبال راه میانبر برای تست زدن سریع است. با این حال زیر مجموعه‌های دوره سالانه ریاضی و فیزیک ۱۴۰۴ تام لند را بررسی خواهیم کرد.

بسته کل دروس | ریاضی ۱۴۰۴

بسته کل دروس + مشاوره تحصیلی | ریاضی ۱۴۰۴

بسته کل دروس جامع + نکته و تست + همایش جمع بندی | ریاضی ۱۴۰۴

بسته کل دروس جامع + نکته و ست + مشاوره تحصیلی + همایش جمع بندی | ریاضی ۱۴۰۴

بسته دروس اختصاصی بندی | ریاضی ۱۴۰۴

بسته دروس اختصاصی + نکته و تست + همایش و جمع بندی | ریاضی ۱۴۰۴

بسته دروس اختصاصی + همایش و جمع بندی + مشاوره تحصیلی بندی | ریاضی ۱۴۰۴

کلاس آنلاین حسابان جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین هندسه جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین گسسته، آمار و احتمال جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین فیزیک جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین شیمی جامع کنکور ۱۴۰۴

البته موسسه تاملند یک دوره اختصاصی نیز به نام دوره ترمیم معدل سالانه دارد که برگزیده‌ای از کلاس‌ها و جلسات بالا است.

دوره سالانه علوم تجربی ۱۴۰۴

پزشکان آینده به دوره سالانه علوم تجربی توجه ویژه ای دارند، چرا که رتبه آنها به واسطه همین کلاس‌ها تضمین خواهد شد. معمولاً هر درس توسط اساتید به نام رشته تجربی تدریس خواهد شد که در بخش بعدی بررسی خواهیم کرد.

بسته کل دروس | تجربی ۱۴۰۴

بسته کل دروس + مشاوره تحصیلی | تجربی ۱۴۰۴

بسته کل دروس جامع + نکته و تست + همایش جمع بندی | تجربی ۱۴۰۴

بسته کل دروس جامع + نکته و ست + مشاوره تحصیلی + همایش جمع بندی | تجربی ۱۴۰۴

کلاس آنلاین ریاضیات تجربی جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین زیست شناسی جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین فیزیک جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین شیمی جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین زمین شناسی جامع کنکور ۱۴۰۴

دوره سالانه انسانی ۱۴۰۴

برخلاف باور عموم که فکر می‌کنند که بچه‌های رشته انسانی درس خوان نیستند و برای کنکور خود استرس ندارند، وکلای آینده برای پذیرفته شدن در بهترین دانشگاه‌های حقوق تلاش قابل توجهی خواهند کرد.

بسته کل دروس | انسانی ۱۴۰۴

بسته کل دروس + مشاوره تحصیلی | انسانی ۱۴۰۴

بسته کل دروس جامع + نکته و تست + همایش جمع بندی | انسانی ۱۴۰۴

بسته کل دروس جامع + نکته و تست + همایش جمع بندی + مشاوره تحصیلی | انسانی ۱۴۰۴

بسته دروس اختصاصی | انسانی ۱۴۰۴

بسته دروس اختصاصی + نکته و تست + همایش جمع بندی | انسانی ۱۴۰۴

بسته دروس اختصاصی + نکته و تست + همایش جمع بندی + مشاوره تحصیلی | انسانی ۱۴۰۴

کلاس آنلاین ریاضیات انسانی جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین روانشناسی جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین اقتصاد جامع کنکور ۱۴۰۴

کلاس آنلاین جامع جامعه شناسی ۱۴۰۴

کلاس آنلاین جامع جغرافیا ۱۴۰۴

قیمت کلاسهای تام لند ۱۴۰۴ | هزینه کلاس‌های تاملند

مؤسسه تاملند تعرفه‌های خود را به نحوی برنامه ریزی کرده است که همه دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند. البته که هزینه کلاس‌های تام لند برای دانش آموزان به صورت اقساطی نیز قابل پرداخت می‌باشد. به همین دلیل است که بچه‌های دوره سالیانه تام لند در تمامی کلاس‌ها شرکت می‌کنند و با توجه به پرداخت اقساط خود از دوره‌های اصلی تاملند استفاده می‌کنند.

کلاس‌های تام لند کی شروع می‌شود؟

کلاسهای دوره سالیانه تاملند معمولاً از تابستان شروع میشه و تا زمان عید ادامه دارد. بعد از عید هم بچه‌ها بیشتر به جمع بندی مطالبی که یاد گرفتند می‌پردازند. البته که شما هر زمانی از سال می‌توانید با توجه به پایه تحصیلی و همچنین شرایطی که دارید در کلاسهای تاملند حضور پیدا کنید. کلاسهای تاملند به صورت آنلاین در حال برگزاری است و کسی از آن عقب نمی‌ماند. دوره‌های رفع اشکال تاملند نیز قبل از امتحانات نهایی شروع می‌شود و هر کلاس تاریخ متفاوتی خواهد داشت.

اساتید تام لند

لیست اساتید تام لند در هر پایه متفاوت است و به صورت سال به سال نیز تغییر می‌کند. اما برخی از اساتید به عنوان چهره‌های شناخته شده و برجسته تاملند هستند که بررسی خواهیم کرد. اگر دنبال استاد یک درس خاص می‌گردید در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما ثبت کنند.

images_1724500939_66c9cbcb5f057.jpg

بهترین اساتید زیست تا ملند

استاد محمد پازوکی و استاد حنیف عظیمی در لیست برترین اساتید زیست تاملند هستند که یکی از آنها درسنامه بسیار قوی دارد و دیگری در حوزه تست زنی معرکه است. اگر نگران تست‌های کنکوری تجربی ۱۴۰۴ هستید سراغ استاد عظیمی بروید و اگر امتحانات نهایی برای شما چالش است، از دانش دکتر محمد پازوکی استفاده کنید.

بهترین اساتید رشته ریاضی تام لند

بچه‌های رشته ریاضی رقابت خود را در تست‌های حسابان و هندسه انجام می‌دهند و به همین انتخاب یک استاد کارکشته بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر استاد افشین ملاک پور در لیست بهترین اساتید ریاضی تاملند است. استاد حمید ناصر در حال حاضر بهترین روش تدریس هندسه را دارد و می‌تواند در امتحانات به شما کمک کند.

بهترین اساتید رشته انسانی تام لند

دانش آموزان رشته انسانی برای درس ریاضی نیاز به یک استاد با تجربه و کارکشته دارند که مسائل ریاضی را به ساده‌ترین زبان ممکن آموزش دهد. برای این بخش پیشنهاد ما به شما استاد مرتضی محمدی نژاد خواهد بود. برای درس علوم و فنون ادبی نیز یک استاد باتجربه نیاز دارند که مستقیم و ساده تکنیک‌های عروض و قافیه را آموزش دهد که در این بخش استاد علی عطری به دانش آموزان کمک خواهد کرد.

بهترین استاد درس شیمی تام لند

بچه‌های سال یازدهم و دوازدهم در مورد اهمیت درس شیمی می‌دانند و چرا که با تاثیر آن در امتحانات نهایی و کنکور آشنا شدند. در حال حاضر از بهترین اساتید شیمی تاملند می‌توان به استاد رضا بابایی، استاد حامد اسماعیلی و استاد محمد رضا آقاجانی اشاره کرد. البته ۷ استاد برجسته و به نام در تام لند شیمی تدریس می‌کنند که باید با توجه به نیاز خود بهترین استاد را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به بررسی اساتید، دوره‌ها و همچنین تعرفه‌های موسسه کنکوری تاملند پرداختیم. اگر برای آینده خود ارزش قائل هستید و دوست دارید که در یک دانشگاه خوب قبول شوید باید برای کنکور خود تلاش کنید و به دنبال بهترین‌ها باشید. موسسه تام لند دروازه بهشت خواهد بود به شرطی که خود شما نیز تلاش کنید. اگر در چند کلاس تاملند شرکت کنید و مطالعه منظم نداشته باشید نتیجه خاصی نخواهید گرفت.

معمولاً حضور یک مشاور تحصیلی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین و جذابترین نتیجه ممکن را بگیرید. تاملند برای دانش آموزان با استعداد که پشتکار خوبی دارند مانند یک نردبان ترقی خواهد بود. چرا که کسب رتبه دو رقمی و تک رقمی کنکور سراسری و همچنین نمره ۲۰ امتحانات نهایی با تاملند آسان است. آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین‌ها را برای دانش آموزان انتخاب کنند و رتبه‌های برتر هر سال گواه همین موضوع است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6212022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha