۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

در گفت‌وگو مطرح کرد؛

پوشش ویژه پارالمپیک در رادیو/ برنامه‌های توانیابان در اولویت است

پوشش ویژه پارالمپیک در رادیو/ برنامه‌های توانیابان در اولویت است

مدیر گروه مسابقات و ورزش قهرمانی رادیو ورزش با اشاره به رقابت‌های پارالمپیک عنوان کرد که این شبکه به شکل ویژه‌ای به پوشش رقابت‌ها می‌پردازد و از کارشناسان این حوزه بهره می‌گیرد.

زین‌العابدین مختاریان مدیر گروه مسابقات و ورزش قهرمانی رادیو ورزش با اشاره به برنامه‌های پارالمپیک به خبرنگار مهر بیان کرد: رادیو ورزش درگاهی برای تشویق مخاطبان به ورزش است و تنها رسانه‌ای است که برای رشته های مختلف ورزشی به صورت تخصصی برنامه دارد. این ایام هم رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات پارالمپیک را به صورت ویژه و تخصصی برای علاقمندان به این حوزه دنبال می کنیم.

وی که به عنوان ورزشکار نیز فعالیت می‌کند، درباره مخاطبان شبکه رادیو ورزش تصریح کرد: علاوه بر اینکه در شبکه رادیویی ورزش مشوق مخاطبان به امر ورزش هستیم، در برنامه‌ها با حضور کارشناسان مجرب و پیشکسوت، روسای فدراسیون‌ها و مسئولین وزارت ورزش مهم‌ترین اخبار و رویدادهای ورزشی هر رشته مورد تحلیل، بررسی دقیق و کارشناسی قرار می‌گیرد. همچنین برای جانبازان و توانیابان عزیز هم که جایگاه ویژه‌ای چه در جامعه و چه در شبکه رادیویی ورزش دارند، برنامه‌ای ویژه تدارک دیده شده است و هر هفته چهارشنبه‌ها ویژه‌برنامه‌ای برای این قشر پخش می‌شود.

مختاریان با اشاره به پارالمپیک یادآور شد: برای ایام برگزاری بازی‌های پارالمپیک ویژه‌برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که بسته به فشردگی رقابت‌های هر روز، در یک یا چند نوبت حدوداً ۳ ساعته، که گاه در روز بیش از ۱۰ ساعت هم خواهد بود، پوشش این رقابت ها را خواهیم داشت. در کنار برنامه‌های ویژه، اغلب برنامه‌های ثابت و روزمره شبکه رادیویی ورزش هم رویکرد پارالمپیکی پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: در برنامه‌های ویژه پارالمپیک از پیشکسوتان و کارشناسان متخصص رشته‌های مختلف ورزشی با اولویت پیشکسوتان جانباز و توانیاب به صورت حضوری و یا تلفنی استفاده می‌شود.

مختاریان در پایان گفت: گویندگان، مجریان و گزارشگران شبکه رادیویی ورزش نیز خود افرادی ورزشی، آگاه و مطلع به رویدادهای مختلف جهان ورزش هستند و غالباً به طور تخصصی صرفاً در امر ورزش به فعالیت می پردازند. ان‏شاءالله کاروان پارالمپیک نیز با موفقیت، افتخار و سربلندی و کسب مدال‌های متعدد از این مسابقات خارج شود.

کد خبر 6212151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha