۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲

رویداد۹۰سالگی شهرداری تنکابن الگویی برای مردمی سازی فعالیت ها است

رویداد۹۰سالگی شهرداری تنکابن الگویی برای مردمی سازی فعالیت ها است

محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن از برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری با اجرای سی برنامه در موضوعات مختلف در هفته آخر شهریور در شهر تنکابن (شهسوار) خبر داد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شهردار تنکابن افزود ۳۰ رویداد با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری با مشارکت بیش از هزار نفر از جوانان هنرمند، ورزشکار و فعال اجتماعی برگزار می‌شود و شهرداری تنکابن صرفاً پشتیبانی می‌نماید.

وی افزود: انتخاب این سی رویداد که در قالب نمایشگاه، بازارچه، مسابقه و همایش خواهد بود توسط جوانان و نخبگان و هنرمندان تنکابنی برنامه ریزی، تدوین محتوا، داوری و اجرا خواهد شد و برای اولین بار است که صفر تا صد کار به طور کامل به مردم واگذار شده است و شهرداری تنکابن هیچ دخالتی جز حمایت و پشتیبانی در محتوا و اجرا نخواهد داشت.

محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بالا بردن مشارکت اجتماعی و مردمی سازی امور و اعتماد به جوانان هنرمند و ورزشکار اشاره نمود و رویداد نود سالگی را الگوی خوبی برای پیاده سازی شعار مردمی سازی دانست.

لازم به ذکر است رویداد نود سالگی به بهانه نود سالگی عمارت شهرداری تنکابن که یک بنای ثبت ملی در فهرست آثار تاریخی است و در آستانه صد سالگی تأسیس شهرداری تنکابن هفته آخر شهریور در تنکابن برگزار خواهد شد.

رویداد۹۰سالگی شهرداری تنکابن الگویی برای مردمی سازی فعالیت ها است

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6212215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha