۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

زنگ مهر، ایثار و نماز در مدارس استان سمنان به صدا در می‌آید

زنگ مهر، ایثار و نماز در مدارس استان سمنان به صدا در می‌آید

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: همزمان با روز یکم مهرماه و به مناسبت سال تحصیلی جدید، زنگ مهر، ایثار و نماز در مدارس استان به صدا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به آمادگی مدارس استان برای شروع سال تحصیلی جدید، ابراز کرد: ساماندهی و سازماندهی نیروها و نقل و انتقال آن‌ها در سراسر مدارس استان یکی از اقداماتی است که در آستانه سال تحصیلی جدید در آموزش و پرورش استان انجام شده است.

وی افزود: این ساماندهی به صورتی انجام شده که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی در هیچ مدرسه شهری و روستایی استان سمنان بدون معلم نماند و لذا تلاش شده که دغدغه‌ای برای خانواده‌های دانش آموزان باقی نماند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان سمنان همچنین از برنامه‌های ویژه سال تحصیلی جدید هم خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و مقارن با آن، یکم مهرماه نیز زنگ مهر، ایثار و نماز ویژه دانش‌آموزان تمامی پایه‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود.

وزیری با بیان اینکه دوشنبه ۲۶ شهریور جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی در تمام مدراس استان سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: سه‌شنبه ۲۷ شهریور جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس‌اولی در مدارس استان برگزار می‌شود و دانش آموزان پایه هفتم شاهد جشن جوانه‌ها در روز بیست و هشتم شهریورماه خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه انتقال ارزش‌های ایرانی‌اسلامی و هویت‌بخشی به دانش‌آموزان و افزایش رضایتمندی والدین دانش آموزان در زمره مواردی است که در آستانه سال تحصیلی جدید هدف گذاری شده است، گفت: بسترسازی لازم برای شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق روستایی را دنبال می‌کنیم.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون مباحثی مانند سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان به خصوص روستاها، افزایش سهمیه مبلغان امین مدارس با مشارکت حوزه‌های علمیه، تأمین لوازم‌التحریر و لباس فرم دانش‌آموزان ‌کم‌بضاعت با مشارکت ‌کمیته ‌امداد ‌امام‌خمینی (ره) و… بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 6212308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha