۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹

رییس سازمان صمت کرمانشاه خبر داد؛

بهره برداری از ۲۵ پروژه صنعتی و معدنی در کرمانشاه تا پایان امسال

بهره برداری از ۲۵ پروژه صنعتی و معدنی در کرمانشاه تا پایان امسال

کرمانشاه- رییس سازمان صمت کرمانشاه از افتتاح ۳۲ پروژه صنعت معدن تجارت با یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری طی هفته دولت در کرمانشاه خبر داد.

گزارش خبرنگار مهر، محسن دارابی بعد از ظهر شنبه در حاشیه افتتاح چند پروژه صنعتی که با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد در خصوص پروژه‌های آماده افتتاح، اظهار کرد: در هفته دولت ۳۲ پروژه صنعت معدن و تجارت با اعتبار یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه تولیدی آب معدنی در شهرستان اسلام آباد غرب، افزود: این مجموعه با ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ۲۵ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم سالانه تولید ۳۰۰ تن بطری و بسته‌بندی ۱۵ هزار تن امروز افتتاح شد.

رئیس سازمان صمت کرمانشاه تصریح کرد: طرح سیم و الکترود با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، طرح بلندینگ با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه و ایجاد ۷۰ فرصت شغلی، پروژه ورقه‌ای فولاد زاگرس با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار و پروژه ریخته گری با ۱۱۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های افتتاحی امروز با حضور استاندار افتتاح خواهد شد.

دارابی در پایان عنوان کرد: بهره برداری ۲۵ پروژه در سطح خرد و کلان تا پایان امسال هدف گذاری شده و تاکنون نیز پنج پروژه صنعتی و ۲ پروژه معدنی احیا شده‌اند.

کد خبر 6212464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha