۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

«هم آوری قرآنی آلاء» از مسابقات جذاب قرآنی ویژه نوجوانان است

«هم آوری قرآنی آلاء» از مسابقات جذاب قرآنی ویژه نوجوانان است

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: «هم آوری قرآنی آلاء» از مسابقات جذاب قرآنی ویژه نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد می‌تواند باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان عصر شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد گیلان اظهار کرد: سازمان تبلیغات و کمیته امداد هر دو مجموعه حاکمیتی و دغدغه‌ها مشترک هستند.

وی با بیان اینکه وقتی دو مجموعه در کنار هم قرار گیرند قطعاً کارهای بزرگی می‌توان انجام داد و از ظرفیت‌ها بهترین استفاده را کرد، افزود: زمینه‌های همکاری مشترک اداره کل تبلیغات و کمیته امداد بسیار است که یک نمونه آن می‌توان به تشکیل شورای زکات اشاره کرد که روحانیون مستقر و مبلغین تبلیغات اسلامی پای کار مجموعه کمیته امداد هستند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به همکاری‌های مشترک تبلیغات اسلامی و کمیته امداد در راستای فعالیت‌های قرآنی اضافه کرد: عملیات‌ها و ایده‌های ارائه شده قرآنی در استان امکان الگو شدن در سطح کشور را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آثار و برکات گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی در استان، گفت: شکل گرفتن روحیه قرآنی در نوجوانان بسیار مهم است لذا بر همین اساس مسابقات قرآنی برای این سنین طراحی شده که آموزش محور است.

حجت الاسلام نجفی با تاکید بر اینکه مسابقات قرآنی با عنوان «هم آوری قرآنی آلاء» در بخش‌های مفاهیم و حفظ و به صورت تیمی برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات از اول مهر آغاز تا اواسط اسفند ادامه دارد و جوایز خوبی هم برای برترین‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه کمیته امداد از جامعه مخاطب خوبی برخوردار بوده می‌تواند همکاری خوبی در این بخش با ما انجام دهد، اضافه کرد: این مسابقات در ۲ مرحله شهرستانی و ۲ مرحله نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: کمیته امداد در بحث فراخوان جامعه مخاطب و ترغیب نوجوانان به شرکت در مسابقات قرآنی می‌تواند یاریگر تبلیغات اسلامی در این بخش باشد.

وی با بیان اینکه نوجوانان در این مسابقات به صورت مربی محور و تیمی رقابت می‌کنند، اضافه کرد: بر همین اساس ما مربیان را آموزش داده و شبکه ای از مربیان شکل می‌گیرد و کار بسیار جذاب و اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 6212514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha