۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸

اوحدی:

خانواده شهدا و ایثارگران پلی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب هستند

خانواده شهدا و ایثارگران پلی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی در نشستی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت و خیر مقدم به یادگاران شهدای بزرگوار دولت، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و فرزندان شهدا که به تعبیر امام (ره) چشم و چراغ ملت هستند، راه‌گشای مسیر ما در امر خدمت‌رسانی است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به شهید بزرگوار محمدعلی رجایی و ساده‌زیستی ایشان در زندگی، گفت: جامعه باید بداند شهدای ما همه داشته‌های زندگی خود را برای اعتلای انقلاب و حفظ نظام در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید به تبدیل شدن خانه شهدا به موزه برای نشان دادن زندگی شهدا به مردم جامعه خاطرنشان‌کرد: فلسفه رشد و کمال انسان در انتخاب صحیح است و مسیر رشد انسان، در مسیر انتخاب اتفاق می‌افتد.

اوحدی با تاکید بر انتخاب یاران امام حسین (ع) در مسیر کربلا و شخصیت زهیر بن قین در کربلا که در مسیر امام حسین (ع) گام برداشت، گفت: برگزاری این نشست‌ها با خانواده معظم شهدا برای این نیست که آنها نیاز به برگزاری این نشست‌ها دارند. ما نیاز به برگزاری این نشست‌ها داریم زیرا باید راهبرد و طرح جدید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم و دنبال این اهداف هستیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند بشر را رها نکرده است، خداوند ستاره‌های فروزان در مسیر زندگی انسان‌ها قرار داده است و در مسیر خدمت علامت‌هایی برای رسیدن به قله‌های کمال قرار داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر استمرار جلسات با خانواده شهدای دولت گفت: اعتقاد داریم خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

اوحدی خطاب به فرزندان شهدا و با بیان اینکه شما فرزندان شهدا باید قدر خود را بدانید، عنوان‌کرد: خداوند وعده شفاعت خانواده شهدا و ایثارگران را به شهدا داد و امیدوارم مشمول دعای شهدا باشیم.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر بهبود شرایط بهداشت و درمان ایثارگران به ویژه والدین شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت‌های فراوان در حوزه بهداشت و درمان دارد و امیدواریم با همراهی فرزندان شهدا به این اهداف دست پیدا کنیم و شاهد تحولاتی باشیم.

کد خبر 6212540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ذولفعلی اسفندیاری IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      چن روز پیش رفتم بنیادشهید گفتم ۲۰میلیون نیازدارم باید برم دکتر رئیس بنیاد شهید گفت نداریم اگرداشته باشم به شما نمیتونم بدم چون جانبازی زیر ۲۵درصدی چرا ماباید اینجوری خوار بشیم خسته شدم خسته