۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۳۵

رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

۲۰۰ هزار کردستانی در سامانه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

۲۰۰ هزار کردستانی در سامانه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

سنندج_رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت:۲۰۰ هزار کردستانی در سامانه پیامکی طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه عصر شنبه در جشنواره زندگی با آیه‌ها که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ترویج زندگی قرآنی در جامعه از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و به منظور تحقق این مهم «طرح زندگی با آیه‌ها» به اجرا درآمد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح قرآنی مورد استقبال مردم قرآن دوست استان کردستان قرار گرفت و مشارکت مردم در اجرای این طرح به ۲۰۰ هزار نفر رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج تصریح کرد: در آزمون پایانی این طرح میز چهار هزار نفر شرکت کردند و موفق به دریافت گواهی پایان دوره شدند.

حجت‌الاسلام محمدخواه یادآور شد: مشارکت مردم در طرح زندگی با آیه‌ها بیانگر رغبت مردم برای شرکت در برنامه‌های قرآنی و معنوی است و باید از این فرصت استفاده ببریم و زمینه تقویت چنین برنامه‌هایی را در سطح استان فراهم کنیم.

وی اذعان کرد: بهترین مسیر برای شناخت معنا و مفهوم زندگی توجه و تعمیق در آیات قرآن کریم است و تمام مسلمانان باید به این کتاب الهی توجه کنند.

‌رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اذعان کرد: تجلی آیه‌های قرآنی در اخلاق، گفتار، رفتار و افکار انسان‌ها به زندگی معنا و مفهوم می‌بخشد.

کد خبر 6212541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha