۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۶

رتبه یک کنکور تجربی؛

پشت کنکوری‌ها دست از تلاش برندارند/روزی ۱۵ ساعت مطالعه می‌کردم

پشت کنکوری‌ها دست از تلاش برندارند/روزی ۱۵ ساعت مطالعه می‌کردم

بندرعباس-رتبه یک کنکور سراسری علوم تجربی با بیان اینکه روزی ۱۵ ساعت مطالعه می‌کرده، گفت: پشت کنکوری‌ها نباید ناامید شوند بلکه باید با آرامش و توکل در راه موفقیت قدم بگذارند.

صبا معصوم نیا در گفت‌وگو و با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل زیادی در موفقیت تحصیلی‌ام تأثیر داشتند اما شاخص‌ترین آن‌ها لطف خداوند متعال، حمایت پدر و مادرم و اساتید و معلمانم در مدرسه بوده است.

وی افزود: حداکثر ساعت مطالعه روزانه‌ام ۱۴ الی ۱۵ ساعت بود و به همه دوستان پشت کنکوری توصیه می‌کنم که از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنند و اجازه ندهند سهل انگاری باعث شود که زمان خود را از دست دهند.

معصوم نیا با بیان اینکه قصد دارد در رشته پزشکی دانشگاه تهران تحصیل کند، ادامه داد: توصیه‌ام به کسانی که اصطلاحاً پشت کنکوری محسوب می‌شوند این است که دست از تلاش و استمرار برای تحقق اهدافشان بر ندارند؛ در مسیری که قدم در آن گذاشته‌اید ناامید نشوند و سعی کنید با آرامش و توکل به خداوند متعال راه موفقیت را طی کنید.

رتبه یک گروه آزمایشی علوم تجربی خاطرنشان کرد: زیر ساخت‌های آموزشی در موفقیت دانش آموزان بسیار تأثیر دارد و من به طور کامل از مدرسه‌ام و کارکنان و معلمانم بسیار راضی هستم به دلیل اینکه عملکرد آن‌ها در موفقیتم تأثیر بسزایی داشته است.

کد خبر 6212544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایران مقتدر ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
      0 0
      باریکلا دختر نتزنین پرتلاش ایران زمین . امیدوارم با تلاش به مدارج بالا برسی ویک خانم دکتر متعهد ودلسوز برای هموطنانمان بشوی . البته اگه نخوای از ایران بری.