۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۲۴

شهردار قرچک خبر داد؛

آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس قرچک

آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس قرچک

قرچک- شهردار قرچک از آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس این شهر خبر داد.

محسن خرمی شریف در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس قرچک خبر د اد و افزود: این ثبت نام بر اساس مصوبات آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوب هیئت محترم وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

وی افزود: رانندگان متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس می‌توانند جهت ثبت نام و سیر مراحل اداری از تاریخ ۱۱ شهریور ماه با مراجعه به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قرچک مراجعه و نسبت به ثبت نام و معرفی به شرکتهای حمل و نقل دانش آموزی اقدام کنند.

شهردار قرچک با بیان این که بر اساس ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، ثبت‌نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی به منظور ساماندهی، مدیریت و نظارت یکپارچه بر عملکرد مجاز حمل و نقل دانش آموزی الزامی است، گفت: رانندگان موظفن به ثبت‌نام و اخذ مجوزهای لازم از شهرداری قرچک هستند.

وی داشتن گواهینامه رانندگی معتبر، گواهی سلامت جسمانی و روانی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان و عدم سوءپیشینه مؤثر کیفری را از شرایط رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید دانست.

کد خبر 6212627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha