۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

۱۸۳ روستا در دولت سیزدهم به شبکه گاز متصل شدند

۱۸۳ روستا در دولت سیزدهم به شبکه گاز متصل شدند

اردبیل- مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم ۱۸۳ روستای استان اردبیل از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرسعید سیدمتین عصر شنبه در نشست خبری روایت تحول با حضور خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی در اردبیل به ویژه روستاهای صعب العبور همت جهادی از خود نشان داد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اجرای خط انتقال تقویتی ۳۰ اینچ اردبیل با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال خاطرنشان کرد: این پروژه با ۷۰ درصد اعتبار در حال اجراست و فاز اول پروژه خط انتقال تقویتی شمال استان اردب با ۱۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل و در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه فاز دوم پروژه خط تقویتی شمال استان نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در حال اجراست، گفت: در دولت سیزدهم گازرسانی به ۱۸۳ روستا، ۷۰۰ کیلومتر شبکه گذاری، نصب ۱۸ هزار و ۳۰۰ انشعاب شهری و روستایی و ۵۴ هزار اشتراک پذیری شهری و روستایی با ۷ هزار میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی پروژه‌های هفته دولت شرکت گاز اردبیل را نیز یادآور شد و بیان کرد: در هفته دولت پروژه‌های گازرسانی به ۱۰ روستا و ۴۶ واحد صنعتی با اعتبار ۹۴۰ میلیارد ریال افتتاح و یا به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اضافه کرد: این پروژه‌ها با پوشش ۲۷۳ خانوار روستایی در اردبیل و شهرستان‌های آن به بهره برداری رسید.

سیدمتین ادامه داد: گازرسانی به ۳ روستا در شهرستان مشگین شهر با پوشش ۱۰۰ خانوار و حجم عملیاتی ۱۰ کیلومتر، گازرسانی به دو روستای شهرستان خلخال با پوشش ۱۴۳ خانوار در قالب ۱۶ کیلومتر، گازرسانی به ۵ روستای شهرستان بیله سوار به طول ۱۵ کیلومتر و پوشش ۳۰ خانوار و گازرسانی به ۴۶ نورد صنایع عمده و خرده با ۳۰ کیلومتر و ۱۳ مورد ایستگاه در مجموع با اعتبار ۵۹۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 6212633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha