۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان:

کنار گذاشتن اختلاف ها باعث سرانجام رسیدن پروژه ها می شود

کنار گذاشتن اختلاف ها باعث سرانجام رسیدن پروژه ها می شود

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: دعوا های داخلی ممکن است به پروژه ها آسیب وارد کند و برای سرانجام رسیدن آن ها باید اختلاف ها را کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مهیایی شامگاه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی، اقتصادی است که به بهره برداری می‌شود.

وی افزود: هزار و ۴۰ میلیارد تومان در قالب ۲۸۵ پروژه مربوط به شهرداری‌های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در خصوص بازار هفت روزه شهر گرگان، گفت: برای اجرای این طرح نیاز است با سرمایه گذار وارد مذاکره شد و آن را به بخش خصوصی واگذار کرد.

مهیایی با بیان اینکه متأسفانه برای اجرای هر پروژه یک گره وجود دارد، اظهار کرد: برخی از پروژه‌ها بسیار بزرگ هستند که با افتتاح آن می‌توان اشتغال زیادی برای جوانان این مرز و بوم به وجود آورد که باید تلاش زیادی برای به دست آوردن کرد.

وی در خطاب به اعضا شورای شهر گرگان افزود: در سخنان خود هیچ فردی را خطاب قرار نمی‌دهم اما این نکته را باید گوش زد کنم که دعواهای داخلی ممکن است به این پروژه‌ها آسیب وارد کند و برای سرانجام رسیدن آنها باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در خصوص پروژه کمربندی هم، گفت: برای اتمام فاز دوم این پروژه به هیچ وجه از طریق بودجه عمومی اتفاق نخواهد افتاد.

کد خبر 6212658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha