۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲

فرماندار مشهد:

واحدهای صنفی متخلف مشهد تا پایان دهه آخر صفر پلمب خواهند بود

واحدهای صنفی متخلف مشهد تا پایان دهه آخر صفر پلمب خواهند بود

مشهد- فرماندار مشهد گفت: واحدهای صنفی و خدماتی متخلف مشهد تا پایان دهه آخر صفر پلمب خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری در قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد اظهار کرد: امروز هم مانند روزهای قبل باید نواقص را جمع‌بندی می‌کردیم، قوت‌های بسیاری در ساختار قرارگاه ایجاد شده که امسال بهتر از سال‌های گذشته مدیریت می‌شود همین که هرروز ضعف‌های بررسی می‌شود به معنای مدیریت بهتر است.

فرماندار مشهد افزود: در مسیرها هم شاهد رضایت هستیم. هر سال دچار مشکل آب‌رسانی بودیم و امسال با این چالش مواجه نیستیم. قاعدتاً در روزهای اول که میزبانی می‌کنیم برخی ناهماهنگی‌ها ممکن است در برخی حوزه‌ها باشد که امروز برطرف شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که باید به طوری ویژه مورد توجه قرار گیرد نظارت بر خدمت‌رسانی است، گفت: طی بازدیدی که از بازار داشتم شاهد تخلفاتی بودم که تذکرهای لازم اعلام شد، گرچه که اکثر حوزه‌های خدمات‌رسانی به عشق به ولایتمداری به خوبی خدمت می‌کنند، اما برخی‌ها اندک و از روی غفلت تخلف می‌کنند. قرار شد تذکرات جدی داده شود و اگر کسی بر تخلف اصرار کرد قطعاً پلمب خواهد شد و تا پایان دهه صفر ۱۴۰۳ واحد صنفی یا خدماتی که پلمب شود فک‌پلمب نخواهد شد.

داوری ادامه داد: در این حوزه تیم‌های بازرسی بسیاری را پیش‌بینی کردیم و اگر اتفاقی رخ دهد یا تخلفی انجام شود بلافاصله بررسی می‌شود و حقوق زائران تضییع نخواهد شد در همین راستا اگر در هر حوزه‌ای مبلغی مازاد از زائران گرفته شود به آنان مسترد خواهد شد.

فرماندار مشهد گفت: اطلاعات حاکی از این است که سیر حرکت زائران به مشهد جدی است و احتمالاً زائران بیشتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت و آمادگی بیشتری خواهیم داشت.

کد خبر 6212713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
      1 0
      اولا پایان صفریم دوما خود به خود تعطیل هست