۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۵

فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

نیروهای مسلح ید واحد در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند

نیروهای مسلح ید واحد در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از ارزش های انقلاب، حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی، آماده مجاهدت و جانفشانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح یکشنبه در دیدار با امیرسرتیپ دوم رضا کلهر فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب ضمن گرامی‌داشت سالروز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تسلیت ایام آخر ماه صفر، اظهار داشت: پدافند هوایی به عنوان یک مجموعه ملی و فرا نیرویی تحت مدیریت ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد که این تصمیم‌گیری حکایت از درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته و دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر همچنین به نقش حساس و حیاتی نیروی پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس اعم از حضور مؤثر در عملیات‌ها و در ادامه حول محور سازندگی و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی سخن گفت.

وی افزود: این رزمندگان مدافع آسمان کشور، همواره، برای دفاع از حریم کشور و عزت و آزادی و دستاوردهای نظام مقدس با حفظ و ارتقا مستمر آمادگی و توان رزمی خود اتکاء، جان خود را فدای ملت و کشور می‌کنند.

وی گفت: نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب، حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی آماده مجاهدت و جانفشانی هستند.

کد خبر 6212792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha