۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۸

رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری:

حفظ اقتدار نیروهای مسلح از اصول بنیادی سازمان قضائی نیروهای مسلح

حفظ اقتدار نیروهای مسلح از اصول بنیادی سازمان قضائی نیروهای مسلح

شهرکرد_ رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ترس دارند و به این موضوع اعتراض هم کرده‌اند، در دنیای امروز قدرت نظامی ایران مطرح است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله کریمی با اشاره به اصل ۱۷۲ قانون اساسی و با بیان کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند؛ اهمیت دستگاه قضائی بالاست و لیکن اهمیت سازمان قضائی نیروهای مسلح از آن هم بیشتر است چرا که شما با افرادی سر و کار دارید که امنیت جامعه و کشور در گرو آنهاست، مطالبی را در باب اهمیت سازمان قضائی نیروهای مسلح بیان نمود.

رئیس محاکم نظامی استان با اشاره به سبقه ۲۵ ساله سازمان قضائی نیروهای مسلح در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و ارتقا و توانمندسازی کارکنان نیروهای مسلح در مباحث دانش حقوقی به تشریح برنامه‌های سازمان پرداخت.

وی حفظ اقتدار نیروهای مسلح را از اصول بنیادی سازمان قضائی نیروهای مسلح برشمرد و بر همکاری بسیج حقوقدانان استان در جهت ارتقا سواد حقوقی اقشار مرتبط با بسیج تاکید کرد.

محسن اشرفی دادستان نظامی استان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای بسیج حقوقدانان استان خواستار ارائه خدمت این مجموعه در کنار میزهای خدمت نماز جمعه در سطح استان به منظور ارائه مشاوره حقوقی به عموم مردم شد.

عباس پور رئیس بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بسیج حقوقدانان و هیئت اندیشه‌ورز کانون، آمادگی خود را برای همکاری در قالب انجمن‌های تخصصی بسیج حقوقدانان اعلام کرد.

کد خبر 6212830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha