۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم:

۱۰۰ کلاس درس جدید تا مهرماه در استان قم به بهره برداری می رسد

۱۰۰ کلاس درس جدید تا مهرماه در استان قم به بهره برداری می رسد

قم- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم از ساخت و تکمیل ۱۰۰ کلاس درس جدید تا مهرماه امسال در این استان خبر داد.

احمدرضا اجتهادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا ابتدای مهرماه امسال ۱۰۰ کلاس جدید در استان قم به بهره برداری می‌رسد و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم بیان کرد: در حال حاضر ۶۰ کلاس درس در سطح استان قم در مرحله استاندارد سازی سیستم گرمایش و سرمایش است و ۵۰ کلاس درس نیز در حال بهسازی و تعمیرات اساسی است.

وی اضافه کرد: در طی مدت شش ماهه نخست امسال تعداد ۱۲ پروژه آموزشی در استان قم تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اجتهادی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان ۲ در استان قم گفت: در قالب این طرح اقداماتی همانند رنگ آمیزی و تعمیر نیمکت برای تعداد ۲۰۰ مدرسه در راستای شاداب سازی فضای آموزشی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان قم در اجرای طرح شهید عجمیان و همچنین طرح قرارگاه کلاسی نو، همراه و همیار اداره کل نوسازی مدارس استان قم است و امیدواریم نهضت مدرسه سازی درقم همچنان با قوت خود ادامه یابد.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر ۲۱ درصد مدارس در استان قم نیازمند بازسازی هستند و ۲۵ درصد مدارس نیز باید مقاوم‌سازی و تعمیر اساسی شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با تقدیر از مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان قم بیان کرد: در سال گذشته خیرین مدرسه ساز استان قم در ۷۰ درصد پروژه‌ها مشارکت داشتند و ۵۰ درصد هزینه‌های مالی ساخت مدارس را تأمین کردند.

اجتهادی عنوان کرد: از ابتدای تأسیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در سال ۷۵ تاکنون بیش از ۴ هزار کلاس درس با مشارکت خیرین و دولت ساخته شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

کد خبر 6212930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha