۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴

جودو جوانان آسیا - کره جنوبی

تاریخ‌سازی به سبک‌ نیک سرشت/ سومین مدال نقره آسیا به علیرضا رسید

تاریخ‌سازی به سبک‌ نیک سرشت/ سومین مدال نقره آسیا به علیرضا رسید

نماینده وزن ۱۰۰-کیلوگرم تیم جودو جوانان در فینال قهرمانی آسیا به مدال نقره آسیا دست یافت و برای نخستین بار در تاریخ جودو ایران موفق به کسب دومدال در رده سنی نوجوانان و جوانان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا از روز شنبه دهم شهریور ماه به میزبانی کشور کره جنوبی و در شهر «مونگ یونگ» با حضور ۱۶۵ جودوکار از ۱۷ کشور آغاز شده و امروز (یک شنبه یازدهم شهریورماه) دومین روز از این مسابقات پیگیری و در نهایت این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم، علیرضا نیک سرشت در بازی نخست به مصاف «راکویا» از کشور هندوستان رفت و این جودوکار را شکست داد. در دور دوم نیز نماینده قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. در نیمه نهایی جودوکاری از کشور چین تایپه را از پیش رو برداشت. نیک سرشت در فینال به مصاف نماینده ازبکستان رفت و پس از شکست مقابل این جودوکار به مدال نقره دست یافت.

نیک سرشت به عنوان نخستین جودوکار در تاریخ این رشته است که در کشورمان موفق به کسب دو مدال در رده سنی نوجوانان و جوانان آسیا شده است. وی روز گذشته در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال برنز شده بود و امروز (یکشنبه) با کسب مدال نقره، دومین مدال خود را در یک رویداد آسیایی کسب کرده است.

کد خبر 6213048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha