۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴

عبادی:

محیط‌بانان استان تهران آموزش دفاع شخصی دیدند

محیط‌بانان استان تهران آموزش دفاع شخصی دیدند

رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست اقدام به برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط بانان و ماموران اجرایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله عبادی رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: به منظور افزایش سطح توانایی و مهارت‌های جسمانی و آمادگی بدنی محیط‌بانان در مواجه و مقابله با متخلفان در درگیری‌های احتمالی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط‌بانان و مأموران اجرایی کرده است.

عبادی افزود: محیط‌بانان استان تهران به مدت سه روز هنرهای رزمی را آموزش دیدند.

وی مطرح کرد: در این دوره آموزشی اصول و مبانی مبارزه تن به تن در درگیری‌ها و طرز استفاده از سلاح سرد و مقابله با آن به محیط‌بانان آموزش داده شد.

امضای تفاهم‌نامه با دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران

مراسم امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران روز گذشته همزمان با هفته دولت و با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و جمعی از مدیران و مسئولان این اداره کل و دانشگاه برگزار شد.

علیرضا مزینانی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - گفت: به منظور توسعه همکاری میان دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی‌، پژوهشی طرفین، این تفاهم‌نامه دو جانبه به امضا رسید.

به گزارش اداره کل محیط زیست تهران وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را ایجاد و توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه و اداره کل با استفاده از کلیه منابع طرفین اعم از نیروی انسانی، علمی، فنی و بانک‌های اطلاعاتی ذکر و اظهار کرد: همکاری‌های پژوهشی شامل اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مورد نیاز، استفاده از امکانات تحقیقاتی و کارگاهی متقابل، برگزاری همایش‌های علمی مشترک، انجام بازدیدهای علمی متقابل با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های اعضای هیأت علمی و تأسیس و راه اندازی خانه فناور محیط زیست تهران از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه بر آن تاکید شده است.

کد خبر 6213193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha