۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶

گودرزی در گفت‌وگو با مهر:

حوزه راه و مسکن مشکلات جدی دارد/ وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود

حوزه راه و مسکن مشکلات جدی دارد/ وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که با تفکیک وزارت راه و شهرسازی، می‌توان مشکلات عدیده این حوزه‌ را حل و فصل کرد.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: آنقدر حوزه راه و حوزه شهرسازی به طور جداگانه وسیع است که وزیر راه و شهرسازی به تنهایی نمی‌تواند این حوزه عریض و طویل را به خوبی مدیریت کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان هم در حوزه راه و هم در حوزه مسکن به شدت مشکل داریم و اگر می‌خواهیم مشکلات این حوزه مرتفع شود، باید وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سوی دیگر مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باید یکسری تسهیلات به خانواده‌های فاقد مسکن داده شود اما وزارت راه و شهرسازی آن طور که باید و شاید نتوانسته به وظایف خود در این قانون جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ادغام وزارت راه و شهرسازی از همان ابتدا اقدامی اشتباه بود و درست است که باید سیاست کوچک‌سازی دولت نیز مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود، اما با ادغام وزارت راه و شهرسازی در عمل شاهد کوچک‌سازی دولت نبودیم و این ادغام فقط باعث شد که این حوزه بسیار گسترده شود که رفع مشکلات آن با تداوم وضعیت فعلی بسیار دشوار است.

کد خبر 6213353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
      0 0
      خواهشا فکری به حال راه های کشور کنید .