۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱:۱۰

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست:

به صورت ویژه تخریب جنگل‌های الیمالات را پیگیری می‌کنیم

به صورت ویژه تخریب جنگل‌های الیمالات را پیگیری می‌کنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار پیامی درباره تخریب جنگل‌های الیمالات تاکید کرد به صورت ویژه این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، شینا انصاری یکشنبه شب ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خبر نگران‌کننده تخریب جنگل‌های الیمالات به دستم رسید.

وی افزود: همکارانم در اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران موضوع را پیگیری کرده‌اند این منطقه جزو مناطق چهارگانه تحت‌حفاظت سازمان نیست، امیدوارم سازمان منابع طبیعی با حساسیت مسأله را بررسی کند.

انصاری تصریح کرد: ما هم به‌صورت ویژه موضوع را پیگیری می‌کنیم.

موسی مقیمی مهر سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ ساری روز یکشنبه گفت: اقدام مجدد سرمایه‌گذار منطقه گردشگری سد الیمالات به تخریب بخشی از عرصه‌های منابع طبیعی برای استقرار سازه‌های پیش‌ساخته که روز ۱۰ شهریور انجام شد و در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت، با ورود به هنگام نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی متوقف شد.

کد خبر 6213722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م.ج FR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
      0 1
      وقتی پول حرام شکل گرفت، مافیا قدرت پیدا می‌کند و خدای نکرده همه چیز با پول و یا با ارعاب و زور حل میشود. باید از محیط زیست مثل ناموس حفاظت شود و با خاطیان با اشد مجازات برخورد شود. در این راستا دولت باید اقدام به استخدام حافظان محیط زیست کند و از آنان به انحا مختلف حمایت جانانه کند!