۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۷

حمایت‌ مالی سازمان برنامه و بودجه از تکمیل طرح‌های دانشگاه الزهرا

حمایت‌ مالی سازمان برنامه و بودجه از تکمیل طرح‌های دانشگاه الزهرا

معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در دانشگاه الزهرا (س) حضور یافت و از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه الزهرا(س)، زهرا ناظم بکائی، رئیس دانشگاه با قدردانی از حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، جایگاه دانشگاه الزهرا(س) و جامعیت آن در حوزه آموزش عالی زنان را بی‌بدیل دانست.

وی با اشاره به ضرورت بهینه سازی زیر ساخت ها و فضاهای آموزشی، اداری و رفاهی خواستار حمایت بیشتر سازمان برنامه و بودجه برای توسعه دانشگاه و جبران کمبود منابع شدند.

در ادامه از پروژه های در حال ساخت دانشکده فیزیک شیمی، دانشکده هنر ، استخر ساختمان ابن سینا و موتورخانه این مجموعه ها، رستوران ترمه، مجتمع علوم آزمایشگاهی و مجتمع کلاسی با حضور شفیعی و عصاری بازدیدی صورت گرفت.

حمایت‌ مالی سازمان برنامه بودجه از تکمیل طرح‌های دانشگاه الزهرا

عصاری، معاون اداری، مالی دانشگاه الزهرا(س) در این دیدار، گزارش هایی از طرح جامع کالبدی دانشگاه و پروژه‌های عمرانی اجرا شده در دو سال اخیر ارائه نمود.

شفیعی، معاون امور آموزش عالی سازمان برنامه بودجه کشور نیز با ابراز رضایت از وضعیت پیشرفت پروژه‌های دانشگاه ، از حمایت‌های بیشتر مالی سازمان برنامه بودجه برای تکمیل طرح های در دست اجرای دانشگاه خبر داد.

کد خبر 6214494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha