۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳

رادان:

هیمنه استکبارگران پوشالی است/ ضرورت تبیین جریان مقاومت

هیمنه استکبارگران پوشالی است/ ضرورت تبیین جریان مقاومت

دامغان- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هیمنه استکبارگران پوشالی است، گفت: غرش موشک‌های جبهه مقاومت این هیمنه پوشالی را بارها به دنبا ثابت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا رادان بعد از ظهر سه شنبه در اجلاسیه مجاهدان در غربت در سالن دانشگاه دامغان با بیان اینکه حمایت از مردم فلسطین آرمان انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: امام خمینی (ره) این آرمان را محقق کرده و به زندگی مردم ایران آوردند.

وی با بیان اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی تلاش داشت فلسطین را از نظرها گم کند و از آنها یک مردم فراموش شده بسازد، افزود: اسرائیل تلاش کرد تا از این طریق هر چه می‌خواهد در فلسطین انجام دهد اما امام خمینی (ره) نگذاشت.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز همه فلسطین را به واسطه ایستادگی، پشتیبانی و حمایت می‌شناسند، گفت: این از برکات مقاومت علیه استکبارگران است.

رادان با بیان اینکه عرصه میدان رزم بدون شناخت عرصه دیپلماسی کارایی کافی ندارد، ابراز کرد: شهیدان ما مانند شهید سلیمانی و شهید امیرعبداللهیان الگوهای شناخت میدان و دیپلماسی بودند..

وی با بیان اینکه شناخت و اعتقاد میدان دیپلماسی لازمه و کامل کننده میدان رزم است، افزود: شهید امیرعبداللهیان تمامی ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی انقلابی را داشت

کد خبر 6214643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha