۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

شهید امیرعبداللهیان افتخار استان سمنان است

شهید امیرعبداللهیان افتخار استان سمنان است

دامغان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان «امیرعبداللهیان» شهید دیپلماسی ایران اسلامی را یکی از افتخارات کشور و استان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعدازظهر سه شنبه در مراسم اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی دانشگاه دامغان که با محوریت گرامیداشت یاد شهید امیر عبداللهیان برگزار می‌شود، تاکید کرد: آن شهید بزرگوار دیپلمات انقلابی بود.

وی، امیرعبداللهیان، شهید دیپلماسی ایران اسلامی را یکی از افتخارات کشور و استان سمنان دانست و افزود: ایشان زاده شهرستان دامغان است و این افتخار برای ما است که ایشان از خطه شهید پرور و عالم خیز دامغان برآمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار تداوم راه شهدا و مجاهدان در را خدا شد و گفت: شهید امیرعبداللهیان الگوی دیپلمات‌های انقلابی محسوب می‌شوند.

مطیعی برگزاری چنین رویدادهایی را جریان ساز و در راستای جهاد تبیین دانست و تاکید کرد: برای مردم به خصوص نسل جوان باید مجاهدت‌های این دست از مجاهدان راه حق بازگو شود و برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند گامی مؤثر در بیان این مسائل باشد.

وی در ادامه ایستادگی را یکی از مهمترین ویژگی‌های انسان‌های مقاوم دانست و تاکید کرد: امروز مجاهد غریب عالم امام زمان (عج) است و همه باید در مسیر مجاهدان ثابت‌قدم، استوار و مقاوم باشیم.

امام جمعه سمنان مجاهد غریب امروز عالم را امام زمان (عج) دانست و ابراز کرد: همه باید در مسیر مجاهدان ثابت‌قدم، استوار و مقاوم باشیم تا در جبهه مقاومت پیروزی مردم فلسطین و غزه در مقابل رژیم منحوس و غاصب اسرائیل شاهد باشیم.

کد خبر 6214667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha