۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶

به منظور خدمت‌رسانی به بازگشت زائران امام رضا (ع)؛

۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی در جاده‌های اصفهان حضور دارند

۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی در جاده‌های اصفهان حضور دارند

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حضور ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی در جاده‌های اصفهان به منظور خدمت‌رسانی به بازگشت زائران امام رضا (ع) خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۲۴۰ تیم امداد و نجات، اسکان اضطراری، آبرسانی و خدمات پشتیبانی همزمان با افزایش سفرها در ایام آخر ماه صفر و بازگشت زوار امام رضا (ع) در جاده‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار استان اصفهان فعالیت دارند، اظهار کرد: این امدادرسانی در مسیر طریق الرضا محورهای شرق، غرب و شمال استان و به ویژه شهرهای نائین، انارک، چوپانان، خورو وبیابانک، محور اصفهان –نایین، محورهای جاده‌ای اصفهان- میمه، نطنز و کاشان و آزادراه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه و راهور، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و اورژانس، شهرداری‌ها و آتش نشانی و شرکت‌های خدمات رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری‌ها در این ایام خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: همچنین برای امور پشتیبانی و اسکان بین راهی برای مسافران بیش از ۲۰ موکب و ایستگاه امنیت سلامت به همت مردم و نیز پایگاه‌های امدادی و مساجد بین راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام برای خدمت رسانی به زائران در برگشت از عتبات عالیات مهیا شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای تیم‌های عملیاتی پلیس راه با تقویت امکانات به صورت ویژه نسبت به اعمال نظارت بر ایمنی ترافیک در محورها اقدام می‌کنند.

وی گفت: با هماهنگی به عمل امده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا کنون ۱۳۵ ناوگان مسافر اتوبوس نسبت به انتقال زائران به مشهد مقدس اقدام کرده و تدابیر ایمنی لازم در مسیر حرکت اتوبوس‌ها با اعمال نطارتهای میدانی و استقرار تیم‌ها به عمل امده است.

کد خبر 6214764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر عباس قنبری ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      2 1
      برای چیه
    • ... IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      3 0
      خوب
    • سعید ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      3 0
      من امروز توجاده میمه به سمت اصفهان بودم قسم میخورم هیچکس نبود.. بیشترجاده هامث قبل تاریک وسوت وکور تاابتدای شاهین شهر.. حتی پلیس راه هم تاریک بود
    • امیرعلی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      4 0
      من همین تو جاده ولی هیچی نیست
    • ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      0 0
      آسفالت جادهها رو راهسازی باید درست کنه واقعا بعصی جادها مثل سلفچگان ومیمه خیلی خرابه لطفا به گوش مسئولین رسیده شود