۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

شرایط سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم است

شرایط سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم است

شهرکرد-رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراهم بودن شرایط سرمایه‌گذاری در استان گفت: این استان بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی و آب معدنی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام زارع ظهر امروز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با حضور محمدرضا رمضانی معاون حقوقی و امور مجلس اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: اتاق بازرگانی ایران یک دانشگاه تمام عیار است و ساختار آن بر پایه همکاری با قوای سه‌گانه است، این مجموعه آماده همکاری با همه گروه‌ها است.

وی افزود: در سال گذشته ۷۲ درصد مالیات کشور را بخش‌های تولید و بازرگانی پرداخت کرده است اما فقط ۵ درصد تسهیلات به این دو بخش پرداخت شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از بخش‌های تولیدی و صنعتی با معضل نقدینگی مواجه هستند و اعتقاد دارم تثبیت اشتغال از ایجاد شغل مهم‌تر است.

زارع عنوان کرد: در حال حاضر صنعت، تولید و بازرگانی در ناترازی انرژی با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دو و نیم روز برق صنعت قطع است اما یک کارفرما باید در این روزها مالیات پرداخت کند، حقوق کارگران را بپردازد و بسیاری دیگر از هزینه‌ها را پرداخت کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شرایط در استان مستعد برای سرمایه‌گذاری است چراکه این استان بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی، بزرگ‌ترین تولیدکننده آب معدنی، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع محصولات کشاورزی و… در کشور است.

کد خبر 6214837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      3 0
      استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر آنکه در زمینه‌های تولید آهن اسفنجی، تولید ورق گالوانیزه، تولید انرژی‌های برق‌آبی، تولید ماهی سردآبی، قطب بادام کشور، قطب گز کشور و امثالهم در کشور سرآمد و بزرگ‌ترین است از ظرفیت بزرگ‌ترین صنعت توریستی کشور نیز برخوردار است که شوربختانه گردش‌گری مغفول مانده است