۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۳۹

رئیس پلیس آگاهی استان همدان مطرح کرد؛

باند سارقان غیر بومی منزل همدان در چنگال قانون

باند سارقان غیر بومی منزل همدان در چنگال قانون

همدان- رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل و کشف ۸ فقره سرقت منزل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسد بیگی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های منزل در سطح شهر همدان با این شیوه و شگرد که سارقان در یک گروه ۴ نفره با اطمینان از عدم حضور مالباختگان در منزل با تخریب توپی درب واحدهای آپارتمانی اقدام به سرقت طلاجات و وجه نقد و اشیا کم حجم می‌کردند. با توجه به حساسیت ایجاد شده، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و نیز بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی موفق به شناسایی یکی از سارقان به هویت معلوم شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در اقدامی غافلگیرانه سارق شناسایی شده که ساکن استانی دیگر بود را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی به سرقت‌هایی که با همدستی ۳ نفر دیگر که دارای هویت معلوم و ساکن استان دیگر بودند و ۸ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان با اشاره به ضعف در آموزش همگانی نسبت به موضوعات خود حفاظتی و بکارگیری ابزار به‌روز فیزیکی برای حفاظت از اموال باید مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد، گفت: اغلب مردم نسبت به این موضوعات یا بی‌توجه بوده و یا اطلاعی ندارند؛ لذا در این خصوص نیاز به تعامل و هم اندیشی کارشناسان حوزه اطلاع رسانی با رسانه‌های ملی و در دسترس مردم در خصوص ارائه هشدارهای تأثیرگذار در برابر بزهکاران به عنوان یکی از از ضلع‌های اصلی پیشگیری از بروز جرم مورد توجه است.

کد خبر 6215111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha