۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲

دبیر کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس خبر داد؛

فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی در برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس

فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی در برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس

شیراز- دبیر کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس گفت: ۲۵ کمیته تخصصی در برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی آل علی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس از سه سال پیش گفت: جهت برگزاری دومین کنگره از سه سال پیش به صورت پراکنده و از دو سال پیش به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی افزود: اکنون ۲۵ کمیته در حال فعالیت جهت برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا هستند و ۳۴ عنوان برنامه شاخص استانی و ملی قرار است از ۲۲ شهریور ماه تا دهم آبان ماه برگزار شود.

آل علی با اشاره به برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۲۲ شهریورماه برنامه شهید پرواران ویژه تجلیل از پدران و مادران شهدا همراه با رونمایی از ۷۴ عنوان کتاب تألیف شده در حوزه شهدا را خواهیم داشت.

وی افزود: اجرای برنامه فاخر راوی شو، به‌عنوان اولین تلنت استعدادیابی در حوزه روایت زندگی شهدا، اجرای برنامه‌های شب‌های پرستاره در گلزار شهدا و روایت وصیت‌نامه شهدا، اکران فیلم کوتاه در ۲۰ شب، احصای ۱۶۰۰ سوژه ناب دفاع مقدس، برگزاری اجلاسیه‌های تخصصی شامل شهدای ترور ۲۰ مهرماه، اجلاسیه شهدای مقاومت ۱۵ و ۱۶ مهرماه و ادیان توحیدی ۱۱ مهرماه خواهیم بود.

مسؤل کمیته تبلیغات و رسانه کنگره شهدا گفت: بخش مهم کنگره شهدا از چهارم آبان ماه با برگزاری اجلاسیه شهدای حرم مطهر برگزار می‌شود و هفت شبانه روز پر برنامه را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری سه شب اجرای ارکستر سمفونیک مقاومت، اجلاسیه شهدای ملی ارتش و اجلاسیه شهدای ملی بانوان گفت: دهم آبان ماه نیز شاهد یک شگفت انگیز بزرگ و یک اجلاسیه پرمحتوا و خلاقانه به مدت سه شب در نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان خواهیم بود.

کد خبر 6215113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha