۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۵۵

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر :

رویداد رسانه‌ای ویژه هفته دولت در بوشهر برگزار شد

رویداد رسانه‌ای ویژه هفته دولت در بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: زمان رویداد رسانه‌ای «پوشش اخبار هفته دولت» تا ۱۷ شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مطاف سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت، امری لازم و ضروری است و رسانه‌ها در این عرصه نقش مهمی دارند.

وی افزود: امسال در هفته دولت، بیش از ۲ هزار پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شد که اطلاع رسانی این برنامه‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در رویداد رسانه‌ای «پوشش اخبار هفته دولت»، خبرها از لحاظ کمی و کیفی، بررسی و داوری می‌شوند.

مطاف ابراز داشت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌هایی که بیشترین حجم از اخبار هفته دولت را از لحاظ کمی، پوشش داده باشند جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین کیفیت اخبار نیز بررسی و رسانه‌ها و روابط عمومی‌هایی که خبر یا گزارش‌های خبری و تصویری را با کیفیت مناسب و بازخورد بالا منتشر کنند، جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.

مطاف گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان بوشهر، تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۷ شهریور، برای ارسال آثار به فضای مجازی استانداری بوشهر با شماره تلفن ۰۹۰۳۸۳۷۹۲۵۲ فرصت دارند.

وی با تاکید بر لزوم ارسال آثار از طریق فضای مجازی استانداری اضافه کرد: آثاری که بعد از پایان مهلت اعلام شده، ارسال شوند، ترتیب اثر داده نمی‌شوند.

کد خبر 6215269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha