۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۰

در گفت وگو با مهر عنوان شد؛

ضرورت برخورد قاطع و جدی وزارت امورخارجه با اقدام سفارت استرالیا

ضرورت برخورد قاطع و جدی وزارت امورخارجه با اقدام سفارت استرالیا

اقلید- امام جمعه اقلید با اشاره به اقدام شنیع سفیر استرالیا در تهران گفت: از وزارت خارجه مطالبه می‌کنیم که مطابق قواعد حقوقی و بین المللی، برخورد جدی، قاطع و مصمم به این اقدام داشته باشد.

حجت‌الاسلام مجید گشول دره‌سیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره انتشار پستی از هم‌جنس‌گرایی توسط سفیر استرالیا در ایران گفت: انحراف از حقیقت دین و مخالفت با احکام پذیرفته شده ادیان جهان، نشانه انحطاط و سقوط در پرتگاه هواهای نفسانی و جدا شدن از راه روشن پیامبران الهی است.

وی افزود: با توجه به تضاد و تناقض اقدام شنیع سفیر استرالیا در تهران با اصول و برنامه‌های دینی، وجدان انسانی، ارزش‌های اخلاقی و فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی و جسارت ننگین به مسلمات کشور میزبان، این اقدام خلاف عقل و فطرت و اخلاق و رفتار ناپسند و پست وی را در دفاع از همجنس گرایی و احترام نگذاشتن به قوانین اسلامی و قوانین داخلی کشور به شدت محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام گشول گفت: از وزارت خارجه مطالبه می‌کنیم که مطابق قواعد و هنجارهای حقوقی و بین‌المللی، برخورد جدی، قاطع و مصمم داشته باشد.

امام جمعه اقلید گفت: در برابر هنجارشکنی‌ها و بی حرمتی‌ها هرگز نباید بی تفاوت بود بلکه باید جلوی فساد و انحراف و ظلم و پایمال کردن اخلاق را گرفت.

کد خبر 6215400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha