۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱

امکان انتخاب ۱۵۰ رشته؛

بایدها و نبایدهای انتخاب رشته صحیح در کنکور سراسری ۱۴۰۳

بایدها و نبایدهای انتخاب رشته صحیح در کنکور سراسری ۱۴۰۳

اینفوگرافیک چگونه انتخاب رشته صحیح داشته باشیم از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اینفوگرافیک چگونه انتخاب رشته صحیح داشته باشیم را برای داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر کرد.

بایدها و نبایدهای انتخاب رشته صحیح در کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش مهر، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیرماه سال ۱۴۰۳ با حضور یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۶۰۱ نفر برگزار شد.

نتیجه اولیه آزمون به همراه کارنامه ملاک انتخاب رشته جمعه ۹ شهریورماه منتشر شد و یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

دفترچه انتخاب رشته برای داوطلبان روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان مجاز می‌توانند تا ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

پیش بینی می‌شود نتایج نهایی پس از پایان مراحل انتخاب رشته و برگزاری سایر فرآیندهای رشته‌های نیمه متمرکز در مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شود.

کد خبر 6215535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      4 0
      اعمال تاثیرمعدل در کنکور سراسری یک بی عدالتی اموزشی، ظلم، حق الناس است که این طرح اصلا موفق نبوده است وموجب نارضایتی دانش اموزان وخانواده های انهاست چرا معدل دانش اموزان را با امتحانات نهایی غیر استاندارد بدبخت کرده ایم. وبا سرنوشت دانش اموزان بازی می کنیم. طرح امتحانات نهایی واعمال تاثیر معدل را ب
    • علی وحیدی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      بیچاره کردین دانش آموزان را با این قوانین مثل ما دهه شصت که نظام آموزشی را نظام جدید کردین و بیچاره کردین حالا دهه ۸۰ را از ما بدبخت ترکردین