۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۵

از سوی نشر سها؛

«بازی انگلیسی» وارد بازار شد/ معمای هویت نفر ششم!

«بازی انگلیسی» وارد بازار شد/ معمای هویت نفر ششم!

نمایشنامه «بازی انگلیسی» نوشته صبا رادمان که اثری معمایی است، از سوی نشر سها منتشر و راهی بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «بازی انگلیسی» نوشته صبا رادمان یکی از معدود نمایشنامه‌های ایرانی در ژانر معمایی است که به تازگی از سوی نشر سها وارد بازار کتاب شده است. این نمایشنامه در قالب پیچیدگی‌های معماوار یک بازی دوستانه رازی سترگ را آشکار می‌کند. در نمایشنامه «بازی انگلیسی» دوستانی قدیمی در یک خانه اربابی دور هم جمع می‌شوند تا یک بازی هیجان‌انگیز را آغاز کنند. پنج دوست قدیمی سرگرم بازی می‌شوند اما در طول بازی متوجه می‌شوند که نفر ششمی آنها را به بازی گرفته است. آنها طی روند بازی با معمایی حل‌نشده روبه‌رو می‌شوند که سال‌ها است با آن دست به گریبان هستند. حل این معما تنها راه حل خروج از وضعی است که در آن گرفتار شده‌اند زیرا تنها راه خروج از این وضعیت پیدا کردن هویت نفر ششم است.

صبا رادمان نویسنده نمایشنامه «بازی انگلیسی» تا کنون نگارش بیش از چند نمایشنامه و داستان کوتاه را در کارنامه ادبی خود دارد. وی چندسال قبل یک اثر تحقیقی جامع درباره حضور زنان در عرصه تئاتر و نمایش ایران انجام داد که به شکل یک مقاله منتشر شد.

همچنین اثری تحقیقی درباره دراماتورژی و نحوه انجام آن در عرصه هنرهای نمایشی در ایران از سوی صبا رادمان تالیف شده که به زودی توسط نشر افراز روانه بازار نشر می‌شود.

نمایشنامه «بازی انگلیسی» در سال ۱۴۰۲ با نام «ضربه پنجم» در رادیو نمایش با بازی فریبا متخصص به شکل یک نمایش رادیویی چندقسمته ضبط و پخش شد.

کد خبر 6215745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha