۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۱

فرماندار مریوان خبر داد؛

تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان مریوان

تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان مریوان

مریوان-فرماندار مریوان گفت: با حضور گسترده گردشگران در شهر مریوان، مراکز اقامتی این شهرستان ۱۰۰ درصد تکمیل شد.

اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهرستان مریوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر کردستان است که با داشتن جاذبه‌های گردشگری همچون دریاچه زریوار و آب و هوای مناسب زمینه جذب گردشگران را در ایام مختلف سال فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز و در ایام تابستان شاهد آمار بالای گردشگران در این شهر بودیم، افزود: اخیراً نیز در ایام شهریور ماه باتوجه به آب‌وهوای مناسب شهرستان مریوان حضور گسترده گردشگران به این شهر را نظاره‌گر بودیم.

فرماندار مریوان تصریح کرد: حضور گردشگر در روزهای اخیر به حدی رسید که ظرفیت مراکز اقامتی این شهر تکمیل شد.

احمدی با اشاره به آماری از حضور گردشگران به شهر مریوان تصریح کرد: از نهم شهریور تاکنون بیش از ۴۴۶ هزار گردشگر از اماکن دیدنی مریوان بازدید کرده‌اند.

وی بیان کرد: در این مدت، ۳۰ هزار و ۷۶۳ مسافر در اماکن اقامتی، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان پذیرش و اسکان یافتند.

احمدی از مسافران خواست تا قبل از مسافرت به مریوان، هماهنگی‌های لازم برای اسکان‌یافتن در اقامتگاه‌های این شهر را انجام دهند و دچار مشکل نشوند.

فرماندار مریوان در پایان یادآور شد: دریاچه زریوار، روستای گردشگری دره‌تفی مشهور به شهر «لک لک‌ها» بیشترین آمار بازدید مسافران را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6216008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha