۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اختلاف بین شوراها کار مردم را به تعویق می‌اندازد

اختلاف بین شوراها کار مردم را به تعویق می‌اندازد

شهرکرد- نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر اختلافات شوراها شخصی و دوطرفه شوند منجر به دور شدن شوراها از هدف اصلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسی صبح پنج شنبه در جلسه کارگاه آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی پایه و فرادست شهرستان فرخشهر خاطر نشان کرد: در دوره ششم کارگاه‌های آموزشی و توجیهی جهت شوراهای اسلامی چندین جلسه به صورت استانی و سپس به صورت شهرستانی و دوره‌ای برگزار شده است.

وی با اشاره به دو امر مهم که شورای اسلامی استان به آنها اهتمام می ورزد، تصریح کرد: اول اینکه اعضای شوراها باید به وظایف قانونی شأن عمل کنند تا برای مردم که فی سبیل الله قدم برمی دارند، دچار مشکل نشوند و بثه صورت ناخواسته خطا نکنند که لزوم آموزش را اینجا متوجه می‌شویم و مورد دوم اتحاد و همدلی در شوراهای پایه و فرادست است که اگر به این موضوع واقف شویم متوجه خواهیم شد تا زمانی که همدلیم و متحد، خدمت ماندگار از خود می‌توانیم بجا بگذاریم.

عباسی تاکید کرد: اختلاف نظر بین اعضای شوراهای اسلامی طبیعی است اما اگر اختلافات شوراها شخصی و دوطرفه شوند منجر به دور شدن شوراها از هدف اصلی می‌شود و کار مردم معطل می‌ماند.

وی گفت: شورای اسلامی استان به عنوان محور اتحاد شوراهای اسلامی در استان عمل می‌نماید و ارتباط خوبی با شوراهای پایه و فرادست استان برقرار کرده که نتیجه این ارتباط توجه جدی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی می‌باشد.

کد خبر 6216127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha