۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸

مهر گزارش می‌دهد؛

اقدام سفیراسترالیا خلاف شریعت اسلام است/لزوم واکنش وزارت خارجه

اقدام سفیراسترالیا خلاف شریعت اسلام است/لزوم واکنش وزارت خارجه

سنندج- حمایت سفیر استرالیا از جشن «بنفش بپوش» که برای حمایت از همجنسگرایان انجام شد یک اقدام خلاف شریعت اسلام است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: اسلام دین ارزش‌هاست و با هر ناهنجاری مخالف است و ترویج آنچه مخالف دین اسلام و قانون باشد اقدامی ناپسند محسوب می‌شود که اسلام از بنیان آن را رد می‌کند.

قرآن کریم می‌فرماید: «هیچ گاه ناپاک و پاک مساوی نیستند هر چند فزونی ناپاکی‌ها تو را به شگفتی اندازد»

طبق قرآن معیار مشروعیت و اعتبار یک عقیده، ارزش و هنجار و رفتار اجتماعی را هماهنگی با حق می‌داند و دیگر اعمال را باطل معرفی می‌کند. قرآن با توجه به این اصل، احکام و معارف خود را انشا و ابلاغ کرده است و مؤمن و حتی بشریت با پیروی از آن به درجه والای انسانیت می‌رسند.

مفاهیم و واژه‌های قرآنی مربوط به کجروی و انحراف اجتماعی به طور کلی به دو دسته عام و خاص تقسیم می‌شود: در دسته مفاهیم عام عناوینی همچون؛ ظلم، فساد، فسق، منکر و… وجود دارد که شامل هر نوع انحراف فردی و اجتماعی می‌شود.

در دسته مفاهیم خاص عناوینی همچون ارتداد، زنا، شرب خمر، نفاق و… وجود دارد. اصولی که از قرآن برای مبارزه با ناهنجاری‌های جامعه معرفی می‌شود و در فرایند پیشگیری از انحرافات اجتماعی هم به کیفیت و میزان جامعه پذیری افراد توجه می‌شود و هم به مسدود کردن موقعیت‌های زمینه ساز کجروی که از بیرون، افراد را به کجروی وامی دارد، این فرایند بر درونی کردن ارزش‌ها تلاش می‌کند.

تا ارزشی نهادینه نشود و در درون افراد رسوخ نکند هیچ گاه در جامعه پیاده نخواهد شد و هنجار عملی است که موافق فطرت و عقل سلیم بوده در مسیر به کمال رساندن فرد باشد و ناهنجاری عملی است که همراه و هم صدا با هوا و هوس و فراموشی ندای فطرت و عقل باشد، به عبارت دیگر ناهنجاری عدم هماهنگی رفتار، اعتقاد و باور انسان با فطرت و عقل و هماهنگی آن با هوا و هوس است.

در این روزها غوغای یک ناهنجاری و فسق و فجوری آشکار و مبتذل در قلب یک کشور اسلامی سر و صدا به پا کرده است و مردم دیندار مخالف این شرایط بوده و آن را توهین به مقدسات نظام اسلامی می‌دانند.

کاری با فجایعی که در ملل اروپایی رخ می‌دهد و سالانه هزاران مورد هتاکی به قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام می‌شود، نداریم و حتی توهین‌هایی که به عیسی مسیح در قلب پاریس و بازی‌های المپیک شد هم نداریم، اما توهین به قوانین یک کشور اسلامی در داخل کشور و از سوی سفیری که باید اشتراکات فرهنگی ۲ کشور را مروج باشد نه ناهنجاری‌های کشور خود را، خلاف قوانین و شرع و ارزش‌های اسلامی ما است.

حمایت سفیر استرالیا از ترویج همجنسگرایی اتفاقی نامبارک است

روحانی اهل سنت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق اخباری که از یک رسوایی بزرگ در پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مرکز ام القرای جهان اسلام توسط سفیر استرالیا روی داده و مخابره شده اتفاقی نامبارک به وقوع پیوسته است.

ماموستا مختار فرجی عنوان کرد: برپایی این جشن به نام «بنفش بپوش» که در حمایت از همجنسگرایان و همگرا با این تفکر بوده سرتا پای آن از هر بعدی خلاف شریعت اسلام است.

وی افزود: هر کسی با هر تفکری باشد از این واقعه منفور عقلا و فک را ابراز ناراحتی خواهد کرد و این خبر و وضع موجود از لحاظ بهداشت روح و روان و ظاهر و باطن رد است.

روحانی اهل سنت اذعان کرد: فطرت بشر که همان عقل سلیم و خلقت انسان بر آن بنا نهاده شده و در عالم هستی جریان دارد و در ماورای هر موجودی است از انجام این موضوع کراهت می‌کند.

ماموستا فرجی تصریح کرد: در هر چیزی اهداف و منفعتی نهفته که در مقابل آن به همان اندازه بندگان با عبادت و بندگی خدا باید شکر گذار باشند.

روحانی اهل سنت کردستان تصریح کرد: تعالی و رشد در انجام این عوامل دور از ذات بشریت است و تعالی اخلاقی را زیر پا می‌گذارد.

گستاخی سفیر استرالیا برای شکستن قبح آن در جامعه است

ماموستا فرجی گفت: این توهین و اهانت و گستاخی مستقیم به اسلام برای محک زدن واکنش جهان اسلام و سنجش نحوه برخورد مسلمانان با این قضیه است تا کم کم قبح آن را در جامعه شکسته و اقدام به عادی سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سفیر استرالیا در تهران که نماینده این دولت است برای زیر سوال بردن غیرت ما این حرکت را انجام داد تا اعتبار و ارزش ما را لگد مال کند و با مطرح کردن این مسائل جوانان پاک سرشت ما را از اخلاق دور کند.

روحانی اهل سنت کردستان افزود: امروز راه تبیین و روشنگری باز است و نباید کوچک‌ترین لغزشی به دل داد و در مقابل چیزی سکوت کنیم بلکه با صلابت و شجاعت و ایمان راسخ برخورد کنیم تا جرأت تکرار چنین موضوعی در قلب نظام جمهوری اسلامی را نداشته باشند.

ماموستا فرجی گفت: همجنس گرایی یک عمل زشت و ناپاک است که در هیچ مکتبی قابل قبول نیست و ما هم آن‌را نمی‌پذیریم و این پروژه تبلیغی با هوشیاری و آگاهی ملت بیدار اسلام شکست خورده و محکوم به فنا است.

اقدام سفیر استرالیا عملی شنیع است

عضو شورای افتاء کردستان هم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در خصوص موضوعی که سفیر استرالیا در تهران مورد حمایت قرار داده است باید گفت ما تابع قرآن و اسلام و سنت نبی بوده و این عمل را شنیع می‌دانیم.

ماموستا لقمان نذیری گفت: شریعت دین ما چنین حرکتی ناصحیح و نادرست است و همجنسگرایی در دین مبین اسلام عملی ناپسند محسوب می‌شود.

وی افزود: در قرآن و احادیث این عمل نهی شده و پیامبر گرامی و امام بشریت که مبین و تفسیر قرآن است برای هدایت و راه راست بشریت سرنوشت قوم لوط را به قوم خود گوشزد کرده است.

ماموستا نذیری بیان کرد: این اقدام حرام است که توسط این فرقه‌ها حلال شده و به دو دلیل بی آگاهی از قرآن و دومی دشمنی با اسلام که در حال محاربه فرهنگی هستند تا جامعه اسلامی را از بین ببرند و به مسائل دنیوی گره بزنند.

عضو شورای افتا کردستان تصریح کرد: طبیعت ناسلامتی این گروه باید با عقل سالم این حرکت را قبول نمی‌کرد اما امروز که آن‌را پذیرفته است باید گفت حتی علم هم این راه همجنسگرایی را ناسالم و ناصحیح برای بشریت و بقای آن دانسته است.

ماموستا ندیدی گفت: کار ناپسند سفیر استرالیا در حمایت از همجنسگرایی ممنوعه قرآن و ممنوعه علم است چرا موجب رواج بیماری‌ها می‌شود.

وی گفت: مسلمان باید از این فحشاء دوری کند تا از این بیماری‌های جسم و روح دور باشد چون روح آدمی در جسم ما دمیده و حتی حیوانات هم بر این واقف هستند.

ماموستا نذیری بیان کرد: حتی این اقدام علیه زنان و حق و حقوق آنها است در حالی که غرب همواره خود را مدافع حقوق زنان می‌داند با ترویج همجنسگرایی حق ازدواج برای زنان را از بین می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: این موارد جدا از تمام مشکلات دیگر است که در نتیجه همجنسگرایی ترویج می‌یابد و حق بشریت را ضایع می‌کند و سلامت روح را ویران و جسم را ناسالم می‌کند.

ماموستا نذیری گفت: تنها راه نجات اسلام است که از مصائب دنیوی انسان را نجات می‌دهد و این راه انتخاب شده توسط غربیان سلامت نسل بشر را به خطر می‌اندازد.

ماموستا نذیری عنوان کرد: این اقدام از اصل و اساس محکوم است و این قوانین وضعی هم باید از بین برود و حتی در خاک غرب هم نباید ادامه یابد.

وی اظهار کرد: ما اگر از قوانین بین‌المللی تجاوز کنیم ما را مجازات می‌کنند پس چطور یک سفیر این حرکت را در خاک مسلمانان انجام می‌دهد ما پیرو اهل بیت و پیامبر هستیم و فحشاء را نمی‌پذیریم و این اشتباه سفیر استرالیا خجالت‌آور و مایه سرافکندگی است.

عضو شورای افتا کردستان ادامه داد: باور و عقیده اسلامی و برتری ما برای نهی از منکر جهانی است که بر آن پایبندیم و وزارت امور خارجه باید نسبت به اقدام شنیع سفیر استرالیا واکنش نشان دهد.

روی دادن این اتفاق در پایتخت کشور اسلامی یک اعلام جنگ فرهنگی آشکار است که عملاً فرهنگ و دین ما را نشانه گرفته که اگر با آن برخورد نشود قطعاً تبعات بدی به دنبال خواهد داشت.

بیداری اسلامی نیاز امروز و عدم سکوت ما نشان از تبیین و روشنگری والای ما دارد تا از اسلام و دین خود و تمام اعتقادات مان دفاع کنیم.

کد خبر 6216208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیمین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      69 32
      این حرکات ناشایست از سوی استرالیا نشان می دهد که هنوز از گل خداداد ناراحت هستند که این کارهای زشت را انجام می دهند
    • GB ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      99 27
      لجن پراکنی و ترویج مفاسد اخلاقی جزو اصول سیاست کثیف انگلیس واسترالیابوده وخواهدبود.
    • حسن IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      اصلا کاری به دین نداریم...آیا هرکشوری طبق قوانین خودش اجازه میده هرکسی ویا هر کشوری..در آن مملکت خلاف قوانین ومقررات جاری اون کشور رفتار کنه...جالبه دنیای وحشی غرب برای خودشون هر حقی قائل هستن...پیشهاد میکنم این سفیر اخراج بشه..اتفاقا دنیا بفهمن که در هر کشوری قوانین خودش حاکم هست
    • ناصح ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      97 20
      این رفتار نشان داد که این کشور حتی در اخلاقیات و فرهنگ مستعمره انگلیس بوده از یک برده نمی توان انتظار داست بر خلاف اربابان خود رفتار کند باید بشدت تذکر جدی داد وحتی ایشان را با توجه به زیر پا گذاشتن قانون و شرع بعنوان عنصر نامطلوب اخراج شود
    • مهدی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      80 34
      باید این ارازل استرالیا رو اخراج کرد سریعا
    • ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      92 40
      این نادان ایران را با کشور خودش اشتباه گرفته اینجا کشور قرآن است باید لعین راازکشور اخراج کرد
    • ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      74 27
      باید اخراجش کنند
      • مز مز IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
        42 16
        باید اخراج شود.
    • ناشناس IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      65 22
      این افراد حیوانند در لباس انسان باید اخراج شود تا بفهمند اینجا کشور اسلامی است و باید احترام جایی رو که در آن هستند داشته باشند
      • ع IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        2 0
        اینها از حیوان هم پست ترند.حتی حیوانات همجنسگرا نیستند.
    • ممدجفر IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      0 0
      ما در مقابل این رفتار کثیف اجنبی باید تقوی داشته باشیم. منظورم اینه که نباید ضعف نشون بدیم نباید توی تله بیفتیم. وحتی نباید به اینجور شیاطین کثیف و پلید توجه کنیم. شیاطین آروم نمیشینن پس ما علاوه بر مراقبت از نفسانیت باید طوری موضع بگیریم که بفهمن ما مسلمانیم و بازی هر شیطانی را نمیخوریم...
    • حمید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      1 0
      این سفیر گستاخ را سریعا از کشورمان به همان مهد همجنسگرایی خودشان اخراج کنید تا دیگر کسی جرات نکند چنین پیام هایی را در اینجا ترویج دهد. اینجا جایی است که کفن پوشان اگر واقعا عملشان سیاسی نیست باید در دفاع از اخلاق بیرون بیایند.
    • باز نشسته ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      1 0
      باید با سرعت از ایران اخراج شود
    • علی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      0 0
      اخراج برای بقیه هم درس عبرت یه سفیر دیگه بفرستند
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      0 0
      به نام‌خدا این جشن کجا و باچه مجوزی برگزار شده است؟ مراکز نظارت که کوچکترین حرکت مردم را زیر نظر دارند هنگام برگزاری این جشن کجا بودن؟ نیروی انتظامی که با پوشش تک تک افراد سر و کار دارد، چرا جلوی برگزاری این جشن را نگرفته است؟ چرا چرا چرا؟
    • ر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      52 14
      باید با این گونه افراد برخوردبشه از هر جایی که می خواد باشه
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      34 34
      اینکه لباس بنفش پوشیده مخالف شریعته؟!
      • جیکی ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        4 0
        نه به خاطر لباسش نیست به خاطر غلط زیادیشه
      • ارش IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        9 0
        اصلا مطب رو خوندی ی کم فکر کن بعد بنویس
      • داود IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        3 0
        لباس بنفش پوشیدن خلاف شریعت نیست اما برگزاری جشن روز بنفش بپوش در کشور اسلامی ممنوع است چون این جشن در استرالیا برای حمایت همجنس‌بازان نام گذاری شده است بنظرم این سفیر باید احضار و اخراج بشه
      • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        4 0
        پوشیدن لباس به رنگ بنفش به عنوان لباس مخالف شریعت نیست،،اما هدف ومنظور سفیرکثیف استرالیا از این کارترویج همجنس گرایی است،عمل شنیعی که درهمه ی ادیان الهی وحتی جوامع غیر دینی منفور ومذموم است
      • ناشناس ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        3 0
        درست بخونی زده از همجنس گرایان حمایت کرده و این کشور قانون داره پس باید اخراج بشه تا درس عبرت بشه و بدونن که از خط قرمز های کشورمون رد نشن.
      • الهه IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        3 0
        چرا خودتو به کوچه علی چپ میزنی رنک بنفش نشانه همجنس گرایی اعلام شده بفهم.بحث سر همجنسگراییست چرا گیج میزنی
      • ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        3 0
        رنگ لباس مطرح نیست از رنگ برای تبلیغ خط قرمز های دینی واخلاقی مطرحه سکوت در برابر ی کار شنیع به بهانه تعامل با ... شنیع تره چرا دولت ووزیر خارجه ساکته ؟ خب در تفاهم نامه قبل از انتخاباتی بند ازاین زشتی وپلیدی بود ان شاالله دکتر پزشکیان خودش عکس العمل انجام بده
      • صمد ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        2 0
        سلام.اخراج سفیر استرالیا و بستن سفارت به مدت سه ماه.
      • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        1 0
        صرف بنفش پوشیدن خیر، اما چرا این رنگ، ودلیل انتخاب آن مهم است
      • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        1 0
        امان از کسی که عقل نداره ، امان
      • ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        1 0
        اینکه با این نمادها داره ترویج گناه میکنه مخالف شریعته انگار هیچی از نماد ها نمیدونی
      • روح الله ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        2 0
        اگر عمدا پوشیده بله
    • قاسم IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      ملاحظه کاری اسلام شمارو هم نشانه رفته. بابا سفیر رو بیارید تنبیهش کنید کاری که امام خمینی ره با سفیر شوروی کرد
    • شیطان IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 4
      شما کاسه ی داغ تر از آش شدین؟عیسی به دین خود موسی به دین خود...
      • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        2 0
        دین و قوانین کشور ما خط قرمز ماست
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      استرالیا حمایت کرده و شما سایت های خبری با پخش این خبر عملا ترویج دادید، دو نفرم ندونن چیه به لطف شما متوجه میشن.
    • H.y ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      دیگه‌حال‌آدم‌بهم‌میخوره
    • سعید IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      احتمالا دنبال افزایش فالوور بوده 😜
    • حسن ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      7 0
      این منشاء فسادهای جهان باید قبل از اینکه ماموریت اجرای فسادشان در ایران اجرا کنند.. سریعا از ایران اخراج شوند
    • شهاب IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      بیشعورترازاین دیگه نیست حیوان صدشرف
    • علی بابا ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      4 0
      مسئولین نظام خوابند!!!!
    • ناشناس IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      6 1
      باید باهاش برخورد بشه و اخراج هم جنسگرایی و تغییر جنسیت ‌ و کانال های فحشا و فیلم ها و چت ها کثیف ترین کار هست چه زندگی ها رو ویران کرده و جلوی اینستا رو هم باید گرفت
    • سید IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      به نام خدا،عدم نظارت ارگان های مربوطه وتوجیح کردن سفرای کشورههای مستقر در تهران، ایران دارای جوانان غیور ومردم بادین اسلام هستند اقدام اینگونه کارهها باعث عصبانیت مردم میشود
    • هموطن IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      نبایدهرشخصی به اسم دموکراسی ازقوانین کشوردیگرپیروی نکنداگرجلوی اینهانایستیم هزارتافرهنگ غلط راترویج میدهندوافرادساده سریعترتقلیدخواهندکرد سرفرازبادایران وفرهنگ ایرانی وکورشودچشم دشمنان این سرزمین که نقشه هابرای نفوذواختلال بین ایرانیهامیکشند.
    • ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      این مردک را باید وزارت خارجه تنبیه کند که این جا ایران است
    • ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      3 0
      چه قدررررر متعفن و منزجر کننده هستن این غربیا به خصوص نسل این انگلیسیا
    • ایران ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      سلام وقت همگی بخیر اخراج این سفییر کثیف از واجبات هست اخراج کنید که حساب کار بیاد دستش اگر واقعا پیرو دین اسلام هستید
    • گل نرگس ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      3 1
      سفیر استرالیا لعنت خداوند بر تو باد ،شما از همجنس گرایان پشتیبانی کردین ،شما یک طغیانگر شیطانی هستی که می خواهید نظم جهانی را به هم بزنید و خداوند منان را نادیده بگیرید ،پس تو دشمن خداوند هستی و در این دنیا جای تو نیست ،تو باید ازبین بروی و نابود شوی ،هر انسان شیطانی که بخواهد جامعه جهانی را به خطر
    • گل محمدی IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      3 0
      متاسفانه در کشورهای خارجی مجسمه های عریان ساخته از زنان و در وسط شهرها قرار داده‌اند، این توهین به ارزش زن و مقام زن است ،خداوند نمی بخشد کسانی را که ارزش زن و مقام زن را نادیده بگیرند ،
    • حسن IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      9 1
      درود بر شما برخورد قاطع و قانونی نظام مقدس اسلامی را خواستاریم
    • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      3 0
      قوم لوط
    • محمودی ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      3 0
      چرا برخورد جدی با این قبیل حرکات و اقدامات انجام نمی شود ضعف وزارت امور خارجه یا مماشات ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
    • ناشناس ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 1
      اون مسلمان نیست کارش هم به شما مربوط نیست خداش می ماند و خدایش
    • علی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      لعنت خدا بر همجنسگرایان وحامیان اون
    • ب.س IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      2 0
      حیوانات زندگی حیوانی دارند نشر کثافت و فساد باعث می شود که این حیوانات غربی برنوکران خود حکومتی کنن
    • محمد ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      4 0
      این کثافت لجن بایداخراج بشه
    • ناشناس ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      آنان را از کشور اخراج کنید تا دیگرشاهد ترویج بی بند باری در کشور نباشید احترام گذاشتن به قانون کشور وظیفه ی هر سفیر خارجی هست که باید رعایت کند
    • ایرانی ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      رنگ بنفش خیلی دوست دارم.ولی از این لحظه به بعد از رنگ بنفش متنفرم.یکم آدم باشیم حیوان هم از این کارا نمیکنه که آدمها میکنن.به روانشناس مراجعه کنید.
    • شهروند IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      اخراجش کنید لعنت الله را
    • فخری ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      در ایران این رنگ نماد چیزی نیست وبرداشتی از آن نداریم من از این مقاله شنیدم که رنگ بنفش نماد وووو
    • ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      سفارت استرالیا شاخه ای از سرویس جاسوسی انگلیس است خصوصا برای جاسوسی از مناطق کرد نشین .
    • محسن محمد باغبان ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      با سلام و احترام این یک مطالبه عمومی از مسئولین ذیربط و هشدا رجدی به آنان است که اگر با این‌موضوع برخورد قاطع نشود مراحل بعد خدای ناکرده دیده بان حقوق بشر مطالبه حق حقوق همجنس گرایان را در اسناد ۲۰۳۰ دیگری از ایران خواهد داشت.
    • مهران IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 3
      اگه این جشن داخل سفارت بوده که نمی تونید اعتراض کنید رسما تو سرزمین خودش انجام شده
    • ازادب ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 1
      این بنده خدا سفیر ایتالیا هست ام القری کاتولیک ومسبحیت ولی با این افراد همدلی کرده وکاری به گرایشات انها نداشته حالا ما چرا بزرگش میکنیم دین انسانها ربطی به دیدگاه انها ندارد
    • مرتضی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      حکومت اسلامی ایران به نمایندگی از ملت بدون اغماض جواب محکم بدهد حتی شده اخراج انشالله بساط قبح شکنی یشان برچیده شود دنیای به این محدودی که با مرگ قطعی و بلااستثناء منتظر تمامی ما انسانهاست نمی‌دانم اینان دنبال چه دستاوردی برای آخرتشان هستند
    • یک ایرانی ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      این هم یک توطئه از طرف دشمنان خارجی برای ایجاداشوب درایران بوسیله مخالفان داخلی .چون خیلی راها را طی کردن اینهم یکی از آنها هست .امیدوارم وزارت خارجه دولت تحت تاثیر این شانتاژ ها قرار نگیره مسئله .بطور مسالمت امیز تمام کنه
    • مادر ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      6 0
      سلام‌برخورد کنید تا تکرار نشه لطفا چه قدر بی حرمتی
    • مجید US ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      سلام خسته نباشید اصلا بی خود کرده آمده ایران که بخواد همچنین حرفهای بزنه اگه من جای مسئولان بودم بدون درنگ ایشون با تمام احترام برگشت میکردم
    • ف ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      اگر در ابتدا جواب دندان شکنی دادیم دست وپاشون رو جمع میکنن
    • حسن IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      12 0
      این جانور باید بره داخل باغ وحش استرالیا
      • ایرانی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
        1 0
        این نادان فاسد را باید هر چه زودتر از ایران بیرون‌کرد
    • مسلمان ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      فطرت پاک باهیچ ناپاکی آلوده نمیشود. اگرتربیت درست باشددرلجنزارهم میتوان "گل"بود.
    • ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      به وزارت خارجه احضار و مسقیمٱ از ایران اخراج شود، تا مایه عبرت دیگران شود
    • ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      ظاهر انسان، اما پست تر از حیوان!
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 1
      خلاف شرع است اما مگر ایشان مسلمان هست که خلاف باشه یا نباشه ایشان دنبال منفعت واجرای قانون مملکت خودش هست حرمت گذاشتن به قانون مملکت خود کجاش غیر قانونی است
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      عذر خواهی رسمی سفارت استرالیایی‌ها راه جبران بخشی از توهین گستاخانه است .
    • ناشناس IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      1 0
      اخراج بشه بره که کشورش همجایی که روی اجساد کودکان بنا کردن ،اونوقت هرغلطی خواست بکنه،اینجاایران
    • ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 1
      هیچ کس نمیدونه استرالیا تو ایران سفارت داره چه برسه به حرف زدن سفیر ولی الان اینقدر تو بوق و کرنا کردن همه میگن چی گفته
    • محمدبن الحسن المهدی ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      هرکسی را تربیت دهنده ای و الگویی هست ملکه انگلستان الگوی اینان هست والگوی ما مسلمانان اهل بیت عصمت است طلا را با مس ترکیب کنند وتحلیل کنند طلا طلاس ومس ومس ،ذات کثیف آنان به ملکه شون برمی گردد وذات پاک هم به الگوی خود ،اما تربیت محیطی هم نباید ازش غفلت کرد خیلی ها را ترببت محیطی به گمراهی کشاند
    • سید مجتبی حسینی ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      با سلام اینجا جمهوری اسلامی ایران است اینجا خاک دلهای شهید و شهیدان همیشه زنده است پرچم اسلام در دنیا فقط در ایران برافراشته است همه دنیا را به کثافت کشیدن و می خواهند اینها..... آقای سفیر را محاکمه کنید ایشان غلط کردن، این چنین رفتاری به هیچ وجه و عنوان قابل بخشش نیست، زنده باد رهبر عزیزمان .
    • Mn IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      اینها حیوانات انسان نمایند .تف به اینطور رفتارهای کثیف
    • Ali IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      دولت باید برخورد قاطع کنه واین سفیراخراج تا هیچ بیگانه‌ای بخوداحازه نده به مقدسات توهین بنماید اگربرخوردنشه فرداسفیردیگرکشورهااقدامات ناشایسته تری انجام می دهند
    • ب .ع IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      افراد همجنس گرا حیوانهایی در شکل بشر هستند چه یهودی ..چه غربگرا وچه مسلمان اینها رو باید از جوامع انسانی جدا کرد ...همجنس گرا یعنی حیوان