۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان:

همدانی‌ها ۵۷۷هزار بار با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند

همدانی‌ها ۵۷۷هزار بار با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند

همدان- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان از ۵۷۷ هزار بار تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احمد نادری در بیان این خبر اظهار کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری بیش از ۵۷۷ هزار و ۸۶۱ تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار شده است.

وی افزود: از این تعداد تماس ۵۰۵ هزار و ۷۰۸ مورد تماس‌های مشاوره و عملیاتی بوده که بیش از ۱۷۶ هزار و ۲۴۶ تماس منجر به عملیات پلیسی و حضور پلیس در صحنه شده است.

وی اظهار کرد: تماس‌های مشاوره و درخواست راهنمایی شهروندان از پلیس ۳۱۵ هزار و ۹۷۶ تماس را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول افزود: بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ تماس غیر ضروری در این مدت صورت گرفته و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: که لازم است شهروندان عزیز با توجه به حجم بالای مأموریت‌های پلیس، جهت تسریع در انجام مأموریت‌های محوله و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان، با مدیریت در تماس تا حد امکان از تماس‌های غیر ضرور با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی خودداری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان در خاتمه با اشاره به اینکه این گونه تماس‌ها با سامانه مرکز فوریت‌های پلیس موجب تضییع حقوق شهروندانی خواهد شد که به فوریت پلیسی نیاز دارند گفت: از هم استانی‌های عزیز انتظار داریم با مدیرت در تماس در صورتی که بعد از تماس مشکل و مسئله جهت حضور پلیس حل می‌شود نیاز به عدم حضور را مجدد به سامانه ۱۱۰ اعلام نمایند.

احمدی عنوان کرد: بدون تردید رعایت این موضوع پلیس را در ارائه هر چه بهتر خدمات به متقاضیان یاری خواهد نمود.

کد خبر 6216335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha