۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴

ساماندهی و مقابله با اتباع غیرمجاز در اسلامشهر کلید خورد

ساماندهی و مقابله با اتباع غیرمجاز در اسلامشهر کلید خورد

اسلامشهر- معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر از توجه ویژه و ساماندهی و مقابله با اتباع غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

اکبر گنجه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به گلایه مندی های موجود و انتقاداتی که به وضعیت اتباع از جمله حضور غیرقانونی و فعالیت و اشتغال به کار اتباع وجود دارد، فرمانداری اسلامشهر نسبت به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر افزود: خوشبختانه با استقرار سامانه سیام (سامانه یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی) تحت نظارت وزارت کشور و دستورالعمل‌های ابلاغی، مجموعه مدیریتی اسلامشهر نیز به این موضوع ورود جدی خواهد داشت و پیرو تاکید وزیر کشور در خصوص اخراج اتباع غیرقانونی و بدون مجوز، رصد و آمایش اتباع و مهاجرین در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

گنجه تاکید کرد: دغدغه‌های رسانه‌ای و مطالبه مردمی در موضوع اتباع غیرمجاز و چالش‌های اجتماعی مرتبط با آن با جدیت مورد توجه و اقدامات قانونی مرتبط دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6216701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      1 0
      چراگزاشتین این ها بیان حالا اخراجشون کنید
    • ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      1 0
      خداپدرومادرتونوبیامرزه کار رو باجدیت تاطرد آخرین نفرازاتباع افغان دنبال کنید
    • حسین ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      حضور اتباع در اسلامشهر و شهرک های حاشیه ( گلدسته ، ایرین ، چیچکلو و... ) با عث بروز مشکلات عدیده ای برای شهروندان شده و گاها موجب اختلال در دریافت خدمات رفاهی آموزشی و بهداشتی توسط شهروندان عادی شده است امید است دولت محترم نسبت به ساماندهی و رد مرز اتباع غیر قانونی چاره اندیشی فرمایند.