۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸

مدیر محتوایی سکوی عماریار مطرح کرد؛

«رصتا» فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌هاست

«رصتا» فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌هاست

مدیر محتوایی سکوی عماریار بیان کرد که در نمایشگاه «رصتا»، پلتفرم‌ها به عنوان بازوهای اصلی صنعت نمایش خانگی و ساترا فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، بهنام خان‌محمدی مدیر محتوایی عماریار درباره نقش نمایشگاه «رصتا» در ارتقای صنعت نمایش خانگی گفت: همین که پلتفرم‌ها در چنین نمایشگاهی فرصت عرضه محصولات، توانمندی‌ها، دانش و تجربیات خودشان را به سازمان‌ها، شرکت‌ها، متخصصان و حتی سایر پلتفرم‌های این صنعت پیدا می‌کنند، گام موثری در ارتقای صنعت است؛ چراکه در این رویدادها مشورت‌خواهی، هم‌افزایی، شناسایی افراد مرتبط و غیره اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در این موقعیت پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آنها می‌توانند به ارتقای صنعت کمک کنند.

خان‌محمدی معتقد است که در چنین رویدادهایی تولیدکننده محتوا و توزیع‌کننده، می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، محصول به مخاطب هدف برسد و چرخه صنعت تکمیل شود.

وی در این باره توضیح داد: همین که این نمایشگاه بتواند به تکمیل این چرخه تولید، توزیع و مصرف کمک کند یعنی به خودی خود به ارتقای صنعت کمک کرده است.

مدیر محتوایی عماریار درباره هدف از شرکت در این رویداد عنوان کرد: اولین هدف ما پیدا کردن پلتفرم‌های هم‌سو با عماریار است که براساس دغدغه‌های مشترک فعالیت می‌کنیم تا بتوانیم با آن‌ها به هم‌افزایی برسیم. حالا این هم افزایی در حوزه‌های مختلف از تولید مشترک گرفته تا تبلیغات و غیره معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: دومین هدف ما عرضه عماریار به‌عنوان پلتفرم قابل اعتماد به تولیدکنندگان محتواست. مخصوصاً آثار مستند و کوتاه چراکه عماریار یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌هایی است که دغدغه انتشار این نوع تولیدات را دارد.

خان‌محمدی در پاسخ به این که برگزاری رویدادهای این چنین چقدر در انتقال تجربه و هم‌افزایی بین سکوها نقش خواهد داشت، بیان کرد: قطعاً در چنین رویدادهایی است که پلتفرم‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، نیازهایی که دارند به یکدیگر عرضه کنند تا با توان سایر پلتفرم‌ها آن نیاز را مرتفع کرده و نقاط قوت و توانمندی‌های خود را به سایر پلتفرم ها عرضه کنند. در واقع بتوانند حلال مشکلات آنها باشند و تجربیاتی که در حل مشکلات مشابه داشتند به اشتراک بگذارند. علاوه بر این دانش و دانسته‌های خود را با اشتراک‌گذاری بالا ببرند و در کل در رقابت با پلتفرم‌های بزرگ همراه و هم‌قدم شوند. اینجاست که «رصتا» و صدالبته کمک خود ساترا می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.

کد خبر 6216808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha