۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

امام جمعه سروآباد:

تعاون منجر به ایجاد برادری، اخوت و صفا در جامعه می‌شود

تعاون منجر به ایجاد برادری، اخوت و صفا در جامعه می‌شود

سروآباد-امام جمعه سروآباد گفت: اهمیت تعاون به گونه‌ای است که درقرآن کریم نیز به آن اشاره شده و برادری، اخوت و صفا در جامعه ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سروآباد با تبریک ماه مولود و ربیع‌الاول و هفته تعاون اظهار کرد: دوازدهم ربیع‌الاول میلاد پیامبر اکرم (ص) و مظهر وحدت است و باید از خداوند طلب کنیم تا این همدلی و اتحاد بین مسلمانان ماندگار باشد.

وی با اشاره به اهمیت تعاون افزود: اهمیت تعاون به گونه‌ای است که درقرآن کریم نیز به آن اشاره شده و برادری، اخوت و صفا در جامعه ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: باید دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی باتاسی ازآیه پرمحتوایی تعاون نسبت به امت اسلامی غافل نباشند و برای فقر و کمبودهای بین مسلمانان تلاش کنند.

امام جمعه سروآباد از تلاش‌های مسوولانی که در سروآباد برای خدمت به مردم این شهر تقدیر کرد و یادآور شد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌هایی در این شهر بودیم که پروژه آبرسانی یکی ازاین طرح‌های اثربخش بود.

ماموستا حسینی اعلام کرد: بسیاری از روستاهای سروآباد نیازمند آبرسانی هستند و امید می‌رود مسؤولان بتوانند تدابیر لازم را برای آبرسانی به روستاهایی که باکمبود آب مواجه هستند را بیندیشند.

وی با نفرین به دشمنان اسلام، آمریکای جهانخوار و اسرائیل بیان کرد: امروز شاهد کشتار زیادی در غزه و فلسطین هستیم ووقت آناست که وجدان‌های خفته بیدار شوند و زمینه دفاع از این مردم را فراهم کنند.

توجه به امر به معروف و نهی از منکر، ترویج درستی و راستی و دوری از گناه از دیگر موارد مطرح شده توسط امام جمعه سروآباد در خطبه‌های این هفته بود.

کد خبر 6216833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha