۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷

امام جمعه پاکدشت:

نباید دو قطبی در جامعه انقلابی و ایرانی شکل بگیرد

نباید دو قطبی در جامعه انقلابی و ایرانی شکل بگیرد

پاکدشت- امام جمعه پاکدشت گفت: دو قطبی در جریان انقلابی نباید باشد، در درون جامعه ایمانی و انقلابی نباید دو قطبی شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نمازجمعه پاکدشت طی سخنانی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تاسی از پیامبر هجرت و تبعید را پذیرفت تا در راستای حفاظت از اسلام، منجر به تشکیل حکومت اسلامی شود.

وی سپس با اشاره به فرا رسیدن ۱۷ شهریور و جانفشانی مردم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به شهادت رساندن مردم در روز ۱۷ شهریور در میدان ژاله تهران جمعه سیاه (خونین) نامگذاری شد و آن خون‌های پاک سرعت پیروزی انقلاب را افزایش داد و نقطه عطف انقلاب اسلامی شکل گرفت. این نقطه تلاقی مردم و اسلام شد.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: وظیفه همه ما در این روزهای حساس وحدت و همگرایی به دستور امام خامنه ای است و دولت چهاردهم را در امر تحقق و رفع مشکلات کشور یاری کنیم.

وی ادامه داد: باید کید دشمنان در ایجاد در هم پاشیدگی داخلی انقلاب شناخته شود و دوقطبی سازی از زمان خلقت بوده و همیشه این دو جریان حق و باطل وجود داشته است،.

جوکار افزود: آنچه که امروز مسئله است، این است، که دو قطبی در جریان انقلابی نباید باشد، در درون جامعه ایمانی و انقلابی نباید دو قطبی شکل بگیرد. محکم شدن انقلاب اسلامی باید به استکبارستیزی منجر شود.

وی سپس با اشاره به مسائل منطقه و جهان، گفت: امروز ایران اسلامی سایه اقتدار خود را در منطقه گسترش داده و چتر عظیمی بر منطقه مقاومت گسترانیده و اکنون دست برتر با جبهه مقاومت با وجود کشتار مردم بی گناه غزه و شهادت زنان و کودکان بیگناه در ۱۱ ماه سکوت استکبار جهانی شکل گرفته است.

جوکار گفت: امروز خود صهیونیست‌ها و تحلیلگران جهان می‌گویند نظام اسرائیل از داخل پوسیده و از بین رفته است، این همان تحقق کلام نورانی رهبر انقلاب امام خامنه ای در خصوص طوفان الاقصی است.

کد خبر 6216926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha