۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

بهروزی راد: امیدوارم بهترین عملکردم را در پاریس داشته باشم

بهروزی راد: امیدوارم بهترین عملکردم را در پاریس داشته باشم

ورزشکار پاراکانوی کشورمان در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ابراز امیدواری کرد بتواند در مرحله نیمه نهایی و فینال بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، شهلا بهروزی راد امروز جمعه پس از پایان پیکارهای پاراکانوی ۲۰۰ متر تک‌نفره بانوان در کلاس KL۳ در پارالمپیک پاریس گفت: در دور مقدماتی با حریفان اصلی خودم از اسپانیا، فرانسه و انگلیس رقابت داشتم که خوشبختانه توانستم به نیمه نهایی راه یابم و امیدوارم روز یکشنبه در نیمه‌نهایی و فینال بهترین عملکرد خودم را داشته باشم.

وی در خصوص تغییر زمان مسابقه خود نیز اظهار داشت: در خط استارت خطایی رخ داد که من در مسیر که خطای استارت را اعلام کردند، زودتر از بقیه متوجه شدم و دوباره برگشتم.

بهروزی راد خاطرنشان کرد: این سومین تجربه پارالمپیکی من است که امیدوارم در پاریس نتیجه‌ای بهتر از دوره‌های قبلی بگیرم. البته در توکیو هم به فینال راه پیدا کردم و هفتم شدم.

وی در رابطه با حریفانش در مرحله نیمه نهایی نیز اظهار داشت: حریفانم در این مرحله نمایندگان اسپانیا، آلمان، مجارستان و برزیل هستند که در این گروه ۳ نفر به فینال راه پیدا خواهند کرد و امیدوارم جزو نفرات راه یافته به مسابقه نهایی باشم.

بهروز راد افزود: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی اینجا فراهم هست امیدوارم روز مسابقه به اصطلاح روزم باشد.

کد خبر 6216959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha