۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۶

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

رستمی:مدال طلایم را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تقدیم می‌کنم

رستمی:مدال طلایم را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تقدیم می‌کنم

دارنده مدال طلای رقابت های پاراوزنه برداری هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک مدال طلای خودش را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، روح الله رستمی پس از مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی و کسب مدال طلای پاراوزنه برداری در پارالمپیک هفدهم که با رکوردشکنی دنیا همراه بود گفت: این مدال را از ائمه معصومه (ع) دارم و آن را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران تقدیم می کنم.

وی در مورد تلاشی که صورت داد تا نرسیدن به مدال طلا در بازی های پاراآسیایی را جبران کند گفت: سختی زیادی کشیدم تا بتوانم از حریف چینی انتقام بگیرم و خوشحالم که توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

رستمی در مورد این که برای پارالمپیک آینده چه برنامه ای دارد و چه قولی می دهد گفت: فعلا نمی توانم در مورد چهار سال آینده قولی بدهم. ورزش قهرمانی سخت است و باید با سرمربی تیم مشورت کنم و ببینم چه می شود.

دارنده مدال طلای پاراوزنه برداری ایران در گفت و گوی دیگری پس از کسب این موفقیت گفت: خدا را شکر می کنم که به هدفم رسیدم. مدت ها بود که تمرینات سختی را پشت سر می گذاشتیم. تمام هدفم‌ این بود که ناکامی هانگژو را جبران کنم و سومین مدال المپیکم، بهترین مدال المپیکم باشد. به لطف خدا و ائمه این اتفاق رقم خورد. این مدال را به مدال شریف ایران تقدیم می کنم. 

وی افزود: رقابت خیلی خوبی بود. از همان اول که ۲۳۰  کیلوگرم را انتخاب کردیم می دانستیم چه کار می کنیم. برای چنین رکوردی هم خیز برداشته بودیم و پلن ها از قبل چیده شده بود. از کادرفنی و مربیان خودم آقایان توکلی و ملاحسینی تشکر می کنم که این مدت زحمات زیادی کشیدند.

دارنده مدال طلای پاراوزنه برداری پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: من یک آسیب دیدگی خیلی جدی از ناحینه سینه داشتم و پزشکان می‌گفتند به این مسابقه نمی رسی. خدا را شکر می کنم هم آسیبم در مدت کوتاهی برطرف شد و توانستم این رکوردها را بزنم. 

رستمی در پایان گفت: از راه دور دست پدر و مادرم و تک تک اعضای خانواده ام‌ را می بوسم. خیلی زندگی با یک قهرمان سخت است و اینکه همه برنامه هایت را بر اساس زندگی یک قهرمان بچینی و خیلی وقت ها از تفریحت بزنی و پای این زندگی قهرمانی بمانی، سخت و دشواراست. من تنها این مدال را کسب‌ نکردم و مجموعه ای از افراد پشت من بودند که مهمترین آن ها پدر و مادرم بودند و دستشان را می بوسم و مدالم را تقدیمشان می کنم.

کد خبر 6217121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha