۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر:

پنجمین جشنواره غذا به همت مجمع خیرین سلامت ملایر برگزار شد

پنجمین جشنواره غذا به همت  مجمع خیرین سلامت ملایر برگزار شد

همدان ـ رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر خبرداد: پنجمین جشنواره غذا به همت مجمع خیرین سلامت ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری جشنواره‌های ملایر ملایر پنجمین جشنواره غذا به نفع بیماران سخت درمان به همت مجمع خیرین سلامت ملایر برگزار شد.

در راستای برگزاری جشنواره‌های پاییزی دومین رویداد فرهنگی شهرستان به پنجمین جشنواره غذا اختصاص یافت این جشنواره در محل پارک جهان کوچک با حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در حاشیه برگزاری این جشنواره با بیان اینکه امسال برای پنجمین سال است که جشنواره غذا به کمک بانوان خیر مجمع خیرین سلامت برگزار می‌شود افزود: مواد اولیه غذاها یا توسط بانوان خیر و یا با کمک مجمع تهیه می‌شود و صفر تا صد طبخ و فروش غذا با بانوان است.

عباس آذرهمایون با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش غذاها در اختیار واحد مددکاری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این درآمد برای درمان بیماران نیازمند صعب الاعلاج و سرطانی هزینه می‌شود.

وی درآمد حاصل از فروش غذاها در جشنواره سال گذشته مجمع را ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: پنجمین جشنواره غذا امروز با ۸۰ غرفه غذا و۸ غرفه صنایع دستی و سوغات و ۲۰ غرفه سلامت و فرهنگی در محل پارک جهان کوچک ملایر برگزار شد و تمامی درآمدحاصل از فروش غذا به بیماران خاص و کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

آذرهمایون با بیان اینکه غرفه‌ها شامل انواع غذاهای سنتی، فست فود، آش‌ها و سوپ‌ها و انواع برنج و خورشت‌ها، کیک، دسر و سالاد بود اظهار کرد: غرفه‌های غربالگری فشار خون و قندخون، مسابقه نقاشی، مسابقه انشانویسی، صدورکارت اهدای عضو، غرفه قلک برای کودکان به منظور کمک به بیماران نیازمند، غرفه همت بالا برای جمع‌آوری مساعدت‌های مالی مردم نوع دوست برای بیماران نیازمند، و… از دیگر غرفه‌های این جشنواره بود.

وی مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر را نهادی مردمی، غیردولتی و غیرسیاسی خواند و افزود: با همت خیرین این مجمع، روز به روز شاهد خدمات بهتر به بیماران خاهد بود.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر اظهار کرد: از برنامه‌های فرهنگی این رویداد اجرای موسیقی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و… بود.

کد خبر 6217328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha