۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس:

جاده هفشجان-مصطفی‌آباد به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

جاده هفشجان-مصطفی‌آباد به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شهرکرد-نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده هفشجان به مصطفی آباد در مراحل پایانی بوده و آسفالت ۸ کیلومتر باقی مانده در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه صبح شنبه در دیدار با مردم شهر هفشجان اظهار کرد: باید به سمت کنترل قیمت‌ها با سیاست‌های افزایش تولید، کاهش مصرف، افزایش بهره وری و اصلاح نظام توزیع حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و نهضت ملی مسکن با جلسات متعدد با وزرای مربوط پر قدرت در حال انجام است.

راستینه در بخش دیگر از صحبت‌های خود بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین نکونام منشأ خیر و برکات بسیاری برای استان بودند، این جایگاه رفیعی است و برای استان حتماً مقام معظم رهبری با تدابیر هوشمندانه عالمی مجاهد، فرزانه و دانشمند همچون گذشته برای نقطه اتکای امن مردم استان چهارمحال و بختیاری منصوب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقا سطح پزشکی استان اعتبارات ویژه ای برای بخش تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شد عنوان کرد: ۲۵۶ میلیارد تومان بودجه به ۲۵۰ تخت بیمارستانی برای بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد تزریق می‌شود و طبق اعتبارات ماده ۵۶، قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان برای حوزه درمان و پزشکی تخصیص یافته که در این راستا شاهد رشد چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

راستینه خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص کلینیک مرکزی هفشجان اقدامات لازم صورت گرفته و بزودی شهروندان شهر هفشجان از خدمات تأمین اجتماعی این کلینیک بهره مند می‌شوند.

وی در خصوص جاده سازی در شهر هفشجان گفت: جاده هفشجان به مصطفی آباد در مراحل پایانی بوده و آسفالت ۸ کیلومتر باقی مانده در حال انجام است.

راستینه همچنین در خصوص مجموعه گردشگری چشمه زنه بیان داشت: با توجه به سفر گذشته وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در روز هفشجان مصوبه‌ای با تأیید وزیر نفت در دست پیگیری است و اعتبارات قابل توجه‌ای برای توسعه منطقه گردشگری چشمه زنه اختصاص خواهد یافت.

وی اذعان داشت: جاده طاقانک- هفشجان نیز از جمله اقدامات قابل توجه در زمینه توسعه راه‌های ارتباطی هفشجان است که به زودی تکمیل خواهد شد.

راستینه در پایان با تشکر از زحمات شهرداری و شورای اسلامی هفشجان گفت: پیگیری مطالبات به حق مردم وظیفه مسئولین و خدمت گزاران است.

کد خبر 6217429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha