۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱

دادستان ساری:

حراست از اراضی ملی امری مهم است

حراست از اراضی ملی امری مهم است

ساری - دادستان ساری جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز و حراست از اراضی ملی را مسأله مهم بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر عالیشاه صبح شنبه در دیدار فرماندار ساری، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و اساسی در مازندران، جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و حراست از اراضی ملی است، افزود: با کسانی که بخواهند به اراضی ملی و منابع طبیعی استان، تعرض کنند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان در ادامه اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه و دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران به رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان، مبنی بر مقابله با هرگونه تخلف در اراضی ملی و منابع طبیعی، فرمانداران و دهیاران باید نسبت به این موارد حساسیت ویژه داشته باشند. دستگاه قضائی استان نیز از مدیرانی که صادقانه در جهت حفظ حقوق بیت المال تلاش می‌کنند، حمایت قضائی و قانونی خواهد داشت.

عالیشاه همچنین با اشاره به اهمیت قانونگرایی تصریح کرد: مردم شریف استان موضوع حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را به عنوان وظیفه خود بدانند؛ قانون گرایی باید در جامعه بسط، نشر و گسترش یابد.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با همدلی، همفکری، مشورت و هم افزایی، ضمن شناسایی مشکلات استان، تلاش کنند مشکلات مردم و سرمایه گذاران از طریق مجاری قانونی به بهترین شکل برطرف شود.

در این جلسه فرماندار مرکز مازندران نیز به برخی مشکلات موجود در شهرستان ساری اشاره کرد و در این خصوص گفتگو و تبادل نظر شد.

کد خبر 6217465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha